Warianty tytułu
Book review: Value Based Management: Concepts, Tools, Examples, redakcja Andrzej Szablewski, Krzysztof Pniewski, Bohdan Bartoszewicz, Poltext, Warsaw 2008, p. 712
Języki publikacji
Abstrakty
Książka zawiera najnowszą wiedzę oraz propozycje konkretnych rozwiązań w zakresie budowy i zarządzania wartością przedsiębiorstwa. Value Based Management koncentruje uwagę menedżerów na długoterminowym budowaniu wartości spółek kapitałowych, niezbędnym w czasach globalizacji i migracji kapitału, dynamicznego rozprzestrzeniania się nowych technologii oraz presji rynków kapitałowych na trwałą poprawę wyników firm.(fragment tekstu)
Twórcy
autor
Bibliografia
- Bughin J., Copeland T.E., The Virtuous Cycle of Shareholder Value Creation, "The McKłnsey Quarterlyw 1997, nr 2.
- Copeland T., Koller T" Murrin J., Wycena: mierzenie i Icsztaltowanie wartości firm, WIG-Press, Warszawa 1997.
- Fuller J., Jensen M.C., Just Say Afo to Wall Street, "Journal of Applied Corporate Finance" 2002, Vol. 14, nr 4.
- Jensen M.C., Value Maximizatiori, Stakeholder Theory, and the Corporate Objective Function, www. ssrn.com 2001
- McTaggart J.M., Kontes PW., Mankins M.C., The Value Imperative. Managing for Superior Shareholder Retums, The Free Press 1994.
- Mepham M.J.," The Residual Income Debate, "Journal of Business Finance & Accounting" 1980, Vol. 7, nr 2, s. 183.
- Rappaport A., Wartość dla akcjonariuszy. Poradnik menedżera i inwestora, WIG-Press, Warszawa 1999.
- Wallace J.S., Value-Based Management and Stakeholder Theory: Substitutes or Complernents?, www, uci.edu 1997
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171609369