PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2020 | nr 11 | 29--35
Tytuł artykułu

Praktyczne rozwiązania w działalności e-commerce

Warianty tytułu
Practical Solutions in e-commerce
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest systematyzacja wiedzy dotyczącej innowacyjnych działań przedsiębiorstw w sektorze e-commerce. W artykule dokonano przeglądu rozwiązań o charakterze praktycznym stosowanych w tym sektorze, ze szczególnym uwzględnieniem kanałów oraz modeli sprzedaży przez Internet. Diagnozie poddano również ewolucyjne aspekty e-commerce, z uwzględnieniem przyczyn rozwoju. (abstrakt oryginalny)
EN
The purpose of this article is to systematize the knowledge of innovative solutions in the field of e-commerce. In recent times, there is a noticeable rise in the popularity of Internet shopping. The awareness of online sales channels and models and their adaptation to the possibilities and preferences of the entrepreneur can ensure the efficient running of the online store and result in increased sales. (original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
29--35
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, studentka
Bibliografia
  • Allegro. (2017). Raport społecznej odpowiedzialności. Poznań: Allegro.
  • Amazon. (2004). Annual report pursuant to section 13 or 15 (d) of the securities exchange act of 1934, For the fiscal year ended December 31, 2004. Washington: Amazon.
  • Amazon. (2019). Annual report pursuant to section 13 or 15 (d) of the securities exchange act of 1934 For the fiscal year ended December 31, 2019. Washington: Amazon.
  • Amor, D. (1997). The e-business (r) evolution. Upper Saddle River: Prentice Hall.
  • Chodak, G. (2007). Aukcje internetowe - specyfika i perspektywy rozwoju. Referat wygłoszony na: Dni Gospodarcze Hradec Králové 2007/I. Wzrost gospodarczy i rozwój regionu. Konferencja naukowa. Hradec Kralove.
  • Chodak, G. (2008). Dropshipping Model in Internet Shop. W: A. Balcerak i W. Kwaśnicki (red.), Metody symulacyjne w badaniu organizacji i w dydaktyce menadżerskiej. Wrocław: Oficyna Wydawnicza Politechniki Wrocławskiej.
  • Gemius. (2019). E-Commerce w Polsce, 2019. Gemius dla e-Commerce Polska. Warszawa: Gemius.
  • Gemius. (2020). E-Commerce w Polsce, 2020. Gemius dla e-Commerce Polska. Warszawa: Gemius.
  • Kawa, A. (2017). Fulfillment service in e-commerce Logistics. LogForum, 13(4), 429-438. https://doi.org/10.17270/J.LOG.2017.4.4
  • Kopciał, P. (2010). Tworzenie serwisów internetowych. Warszawa: Warszawska Wyższa Szkoła Informatyki.
  • Niedźwiedzińska, H. (2018). Rozwiązania logistyczne w handlu elektronicznym. Autobusy, 12, 931-935. https://doi.org/10.24136/atest.2018.526
  • Odun-Ayo, I. (2018). Cloud Computing and Open Source Software: Issues and Developments. Proceedings of the International MultiConference of Engineers and Computer Scientists, 1, 1-6.
  • Pettit, R. (2012). Learning From Winners: How the ARF Ogilvy Award Winners Use Market Research to Create Advertising Success. New York: Taylor & Francis.
  • Rut, J. i Kulińska, E. (2015). Logistyka handlu elektronicznego wybranych portali aukcyjnych. Logistyka, (6), 875-881.
  • https://www.dziennikwschodni.pl/artykuly-sponsorowane/jak-radzi-sobie-branza-e-commerce-w-dobie-pandemii,n,1000267293.html (15.09.2020).
  • https://omnipack.pl/blog/ecommerce-w-czasie-pandemii/ (15.09.2020).
  • https://blog.sky-shop.pl/historia-sklepow-internetowych/ (15.09.2020).
  • https://www.ideo.pl/e-commerce/wiedza/pandemia-zmienia-e-commerce,70.html (15.09.2020).
  • https://www.sklepinternetowy.waw.pl/ (15.09.2020).
  • https://www.nytimes.com/2015/08/18/technology/amazon-bezos-workplace-management-practices.html (15.09.2020).
  • https://poland.payu.com/blog/najlepsza-platforma-sprzedazowa-dla-twojego-e-sklepu-10-pytan-ktore-pomoga-ci/ (21.09.2020).
  • https://sjp.pwn.pl/sjp/e-commerce;2555982.html (15.09.2020).
  • https://poland.payu.com/blog/wady-i-zalety-platformy-open-source-czego-potrzebuje-twoj-sklep-internetowy/ (15.09.2020).
  • https://polskatimes.pl/bakker-o-allegropl-cel-byl-jasny-w-ecommerce-mogl-byc-tylko-jeden-gracz/ar/664791, (15.09.2020).
  • https://allegro.pl/regulamin/zalacznik/4
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171609431

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.