PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2016 | nr 12 | 165--179
Tytuł artykułu

Rola mediów społecznościowych w komunikacji partii politycznych i podejmowaniu decyzji wyborczych przez ich wyborców

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
EN
The role of using of social media by the Polish political parties to communicate with internet users is still growing. Aricticle shows how voters are assessing credibility of political parties' communication in social media and how they evaluate the impact of this communication on their decisions on election day. Article is based on polle results which was conducted after the parliamentary elections in 2015. The voter assessed communiation of political parties such as: Civic Platform, Law and Justice, Kukiz'15, Polisch People's Party, United Left, .Modern, Together(original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
165--179
Opis fizyczny
Twórcy
autor
  • Uniwersytet Wrocławski, Polska
Bibliografia
  • Berezowski, G., Demografia użytkowników Instagrama w Polsce, https://napoleoncat.com/blog/demografia-uzytkownikow-instagrama-w-polsce (01.05.2016).
  • Bodys, M. (2015), Wykorzystanie mediów społecznościowych przez polskie parlamentarne partie polityczne poza okresem kampanii wyborczych, "Wrocławskie Studia Politologiczne", nr 18/2015.
  • Herbut, R. (2004), Partia Polityczna, [w:] A. Antoszewski, & R. Herbut (red.), Leksykon Politologii. Wrocław: alta 2.
  • Internauci 2015. Komunikat z badań CBOS, http://www.cbos.pl/SPISKOM.POL/2015/K_090_15.PDF, (dostęp: 24.05.2016).
  • Media społecznościowe jako kanały komunikacji - charakterystyka użytkowników, https://www.gemius.pl/agencje-aktualnosci/media-spolecznosciowe-jako-kanaly-komunikacjicharakterystyka-uzytkownikow.html, (dostęp: 24.05.2016).
  • Michalak B. (2014), Antysystemowość partii protestu, https://repozytorium.umk.pl/bitstream/handle/item/1576/Antysystemowo%C5%9B%C4%87%20partii%20protestu.pdf?sequence=1, s.3-4 (dostęp: 24.05.2016).
  • Obrzut M. (2012), Unikalny a realny. O użytkownikach w sieci. http://interaktywnie.com/biznes/blog-ekspercki/pomiar-efektywnosci/unikalny-a-realny-o-uzytkownikach-wsieci-24041 (dostęp: 24.05.2016).
  • Opioła, W. (2014), Polityczne konteksty mediów społecznościowych. Diagnoza stanu badań w Polsce, [w:] W. Opioła, & M. Popiołek (red.), Media społecznościowe. Nowe formy ekspresji politycznej, Toruń: Wydawnictwo Adam Marszałek.
  • Państwo na Twitterze, https://mojepanstwo.pl/media/partie?t=[2015-07-07%20TO%202015-10-25] (dostęp: 10.05.2016).
  • Wyniki badania Megapanel PBI/Gemius za czerwiec 2015, https://www.gemius.pl/wszystkieartykuly-aktualnosci/wyniki-badania-megapanel-pbigemius-za-czerwiec-2015.html (dostęp: 24.05.2016).
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171611813

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.