PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2020 | nr 11 | 40--45
Tytuł artykułu

Firmowa zadyszka : w jaki sposób stworzyć skuteczny plan komunikacji kryzysowej?

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Planowanie to nieodłączny element funkcjonowania przedsiębiorstwa. Niestety, nawet najbardziej precyzyjne plany mają się nijak do tego, co może zafundować nam zmieniające się otoczenie. Nie wszystko jesteśmy w stanie przewidzieć, ale możemy zminimalizować skutki nieoczekiwanych wydarzeń poprzez odpowiednie przygotowanie np. w obszarze rezerw finansowych czy właśnie w strategii komunikacji w trudniejszym dla firmy momencie. Jak zatem radzić sobie w sytuacji kryzysowej? (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
40--45
Opis fizyczny
Twórcy
  • Fortaco Group Oy
Bibliografia
  • Janczak A., Zefiry nad kanałem, Warszawa 1981.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171613231

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.