PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2012 | nr 3, CD 1 | 1355--1362
Tytuł artykułu

Informacyjne relacje klient-dostawca w zarządzaniu logistycznym

Autorzy
Warianty tytułu
Information Customer-Supplier Relationships in Logistics Management
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Klient jest największym dobrem przedsiębiorstwa. Wśród najważniejszych działań podejmowanych w organizacjach gospodarczych wymienia się pozyskiwanie nowych oraz utrzymywanie już posiadanych klientów. Strategia zarządzania ukierunkowana na zaspokojenie potrzeb klienta jest również obecna w zarządzaniu logistycznym. Do najważniejszych czynników wykorzystywanych z jednej strony do obsługi klienta, z drugiej do optymalizacji i zwiększenia efektywności zarządzania zalicza się informacje. W pracy scharakteryzowano oraz przedstawiono znaczenie informacyjnych relacji pomiędzy klientami oraz ich dostawcami.(abstrakt oryginalny)
EN
The customer is the greatest good of the company. Among the major activities undertaken in economic organizations one can mention attracting new and maintaining existing customers. Management strategy designed to satisfy customer needs is also present in logistics management. The most important factor used on one hand to customer service, on the other to optimize and increase management efficiency is information. The paper characterizes and presents the importance of information relationships between customers and their suppliers.(original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
1355--1362
Opis fizyczny
Twórcy
autor
  • Politechnika Częstochowska
Bibliografia
  • [1] Bartuś K. , Bartuś T, Zastosowanie wybranych źródeł pozyskania informacji w zarządzaniu relacjami z klientami, [w:] Informatyka w zarządzaniu logistycznym, pod red. J. K Grabary, Polskie Towarzystwo Informatyczne - Oddział Górnośląski, Katowice 2006
  • [2] Dembińska-Cyran I., Hołub-Iwan J, Perenc J., Zarządzanie relacjami z klientem, Difin, Warszawa 2004
  • [3] Dereń . A. M., Handel elektroniczny - zarządzanie relacjami z klientem w Internecie, [w:] Społeczeństwo informacyjne - wizja czy rzeczywistość?, pod red. Haber L. H., AGH Uczelniane Wydawnictwo Naukowo- Dydaktyczne, Kraków 2004, T. II
  • [4] Horovitz J., Strategia obsługi klienta, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2006
  • [5] http://www.stat.gov.pl/cps/rde/xbcr/gus/PUBL_nts_spolecz_inform_w_polsce_2006-2010.pdf
  • [6] http://www.stat.gov.pl/gus/5840_wykorzystanie_ict_PLK_HTML.htm [7] Kempny D., Logistyczna obsługa klienta, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2001
  • [8] Łopacińska K. M.,, Orientacja na klienta w przedsiębiorstwie, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2002
  • [9] Pilarczyk B, Sławińska M., Mruk H, Strategie marketingowe przedsiębiorstw handlowych, PWE, Warszawa 2001
  • [10] Śmigielska A., CRM - w trosce o klienta, [w:] Systemy informatyczne zastosowania i wdroŜenia, pod red. J. K. Grabary, J. S Nowaka, WNT, Warszawa-Szczyrk 2003, T. III
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171621950

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.