PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | 8 | nr 1 | 417--424
Tytuł artykułu

W poszukiwaniu etycznego marketingu : pomiędzy marketingiem sprzedaży a marketingiem partnerskim

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Looking for the Ethical Marketing : Sale Marketing versus Partnership Marketing
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule przedstawiono marketing partnerski jako koncepcję prowadzącą do wzrostu standardów etycznych na rynku. Podstawą marketingu partnerskiego jest uwzględnianie wartości etycznych w procesach rynkowych i tworzeniu kultury zaufania społecznego.
EN
The paper presents the partnership marketing (relationship marketing) as a conception leading to an increase of ethical standards on the market. The basis of the partnership marketing is to include ethical values (personalistic value) in market processes and to create the culture of social confidence. (original abstract)
Rocznik
Tom
8
Numer
Strony
417--424
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Bibliografia
  • B. Bombała, Działalność polityczna z perspektywy personalistycznej, [w:] Etyka i polityka, Of. Wyd. ASPRA-JR, Warszawa 2001
  • B. Bombała, Personalistyczna filozofia zarządzania jako odpowiedzialność pozytywna, "Prakseologia" 2002, nr 142,
  • E.J. Mishan, Spór o wzrost gospodarczy, PIW, Warszawa 1986
  • F. Fukuyama, Zaufanie. Społeczny kapitał a droga do dobrobytu, Ossolineum, Wrocław 1997.
  • F. Kampka, Personalistyczny wymiar racjonalności gospodarczej, "Zeszyty Naukowe KUL" 1993, nr 1-4,
  • J. Otto, Etyczne aspekty działalności marketingowej firm w świetle koncepcji marketingu relacji (relationship marketing), "Annales" 2002, t. 5,
  • K. Fonfara, Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw, PWE, Warszawa 1999;
  • L. Garbarski, I. Rutkowski, W. Wrzosek, Marketing. Punkt zwrotny nowoczesnej firmy, PWE, Warszawa 1996,
  • P. Kotler, Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Wyd. Felberg SJA, Warszawa 1999
  • P. Sztompka, Socjologia. Analiza społeczeństwa, Wyd. Znak, Kraków 2002,
  • R. Furtak, Marketing partnerski na rynku usług, PWE, Warszawa 2003.
  • S. Dębski, Ekonomika i organizacja przedsiębiorstw, WSiP, Warszawa 1998
  • T. Kramer, Podstawy marketingu, PWE, Warszawa 1994.
  • T. Spidlik, Myśl rosyjska. Inna wizja człowieka, Wyd. Księży Marianów, Warszawa 2000,
  • W. Grudzewski, M. Dolińska, Rozwój marketingu relacji, "Organizacja i Kierowanie" 1998, nr 2.
  • ---
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171627860

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.