Warianty tytułu
Analysis and Evaluation of Customer Service in the Courier Company XYZ
Języki publikacji
Abstrakty
Logistyczna obsługa klienta jest jednym z najważniejszych narzędzi do budowania konkurencyjności firmy na rynku. W pracy oceniono skuteczność obsługi klienta firmy XYZ ukierunkowanej głównie na terminowość bieżących usług i liczbę reklamacji. Charakterystyka branży kurierskiej w Polsce, ocena kooperacji z polskimi firmami TSL oraz wyniki badań pokazały wpływ branży na polską firmę XYZ. Dane zebrane podczas pracy w firmie XYZ pozwoliły uzyskać odpowiedź na pytania dotyczące wskaźników logistycznej obsługi klienta i terminowości usług. Przedstawione dane i wskaźniki opierają się na informacjach uzyskanych w trakcie pracy w firmie i gromadzeniu danych statystycznych. (abstrakt oryginalny)
Logistic customer service is one of the most important tools for building a company's competitiveness on the market. This study assessed the effectiveness of XYZ customer service and focused mainly on the timeliness of ongoing services and the number of complaints. Characteristics of the courier industry in Poland, assessment of cooperation with Polish TSL companies and research results have shown the impact of the industry on the Polish company XYZ. Data collected while working at XYZ helped answer questions about logistic customer service indicators and timeliness of services. The data and indicators presented are based on information obtained while working at the company and collecting statistical data. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
125--141
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
- Arkit A. (2020), Analiza i ocena obsługi klienta w firmie kurierskiej XYZ, praca dyplomowa, maszynopis niepublikowany, Wydział Techniki i Informatyki Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi, Łódź.
- Boguszewicz-Kreft M. (2005), Marketing usług, [w:] W. Żurawik (red.), Marketing - podstawy i kontrowersje, Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk 2005.
- Dembińska-Cyran I. (2004), System obsługi klienta jako podstawa tworzenia i zarządzania relacjami z klientem, [w:] I. Dembińska-Cyran, J. Hołub-Iwan, J. Perenc (red.), Zarządzanie relacjami z klientem, Wydawnictwo Difin, Warszawa.
- PWC (2019), Perspektywy wzrostu rynku przesyłek kurierskich, ekspresowych i paczkowych (KEP) w Polsce do 2018 r.
- Styś A. (red.) (2001), Zarządzanie marketingowe w sferze usług, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Wrocław.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171629946