PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | 37 | 125--138
Tytuł artykułu

Zastosowanie metod analizy wielowymiarowej w procesie optymalizacji witryn internetowych zorientowanych na efekty

Warianty tytułu
Application of Multivariate Analysis Methods in the Process of Results Oriented Web Sites Optimisation
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W ostatnich latach następuje ewolucja technologii zorientowanych na zwiększanie efektywności witryn internetowych z wykorzystaniem różnych metod oddziaływania na użytkowników. W artykule przedstawiono wybrane obszary wpływające na uzyskiwane efekty oraz procedurę optymalizacji z wykorzystaniem metod analizy wielowymiarowej. (abstrakt oryginalny)
Rocznik
Tom
37
Strony
125--138
Opis fizyczny
Twórcy
  • Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny
Bibliografia
  • [1] Ash T., Landing Page Optimization: The Definitive Guide to Testing and Tuning for Conversions, Sybex, 01.2008.
  • [2] Bayne C. K., Rubin I. B., Practical experimental designs and optimization methods for chemists, VCH Publisher, 1986.
  • [3] Box G.E.P., Wilson K.B., On the experimental attainment of optimum conditions, Journal of the Royal Statistical Society, 1951.
  • [5] Eisenberg B., Eisenberg J., Call to Action: Secret Formulas to Improve Online Results, Future Now, 2006.
  • [6] Eisenberg B., Tivadar J.Q., Crosby B., Always Be Testing: The Complete Guide to Google Website Optimizer, Wiley, 08.2008.
  • [7] Galitz W.O., The Essential Guide to User Interface Design: And Introduction to GUI Design Principles and Technique, Wiley Publishing Inc., 2007.
  • [8] Giesbrecht F., Gumpertz P., Planning, Construction, and Statistical Analysis of Compara-tive Experiments, Wiley Series in Probability and Statistics, 2005.
  • [10] Kaushik A., Web Analytics 2.0: The Art of Online Accountability and Science of Customer Centricity, Sybex, 2010.
  • [11] King A.B., Website Optimization, Speed, Search Engine & Conversion Rate Secrets, O'Reilly Media, 07. 2008.
  • [12] Krug S., O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych, Helion, Gliwice, 2006.
  • [14] Mendezs J., http://www.optimizeandprophesize.com, 2007.
  • [15] Montgomery D.C., Myers R.H., Response surfaces methodology, Willey, New York, 1995
  • [16] Morgan S. N., Experimental design: A chemometric approach, Amsterdam, The Netherlands: Elsevier Science Publishers B.V., 1993.
  • [17] Nielsen J., Loranger H., Prioritizing Web Usability, New Riders, 2006.
  • [19] Rosenfeld L., Morville P., Information Architecture for the World Wide Web - Designing Large-Scale Web Sites, O'Reilly Media, 08.2002.
  • [20] Sears A., Jacko J.A, Human-Computer Interaction Handbook, CRC Press, 2007.
  • [21] Sharp H., Rogers Y., Preece J., Interaction Design: Beyond Human-Computer Interaction, 2nd ed. John Wiley & Sons Ltd., 2007.
  • [23] Vredenburg K., Isensee S., Righi C., User-centered design, Prentice Hall, 2002.
  • [24] Wroblewski L., Site-Seeing: A Visual Approach to Web Usability, Hungry Minds, 2002.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171631516

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.