Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Rola identyfikacji wizualnej w systemie promocji firm i instytucji aktywnych na współczesnych rynkach stale wzrasta. Identyfikacja wizualna staje się także istotnym instrumentem marketingu relacji. Dzięki podatności na modyfikacje system identyfikacji wizualnej może szybko reagować na zmiany otoczenia i wnętrza firmy, przyczyniając się tym samym do budowania przewagi konkurencyjnej. (fragment tekstu)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
46--52
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Akademia Ekonomiczna w Katowicach
Bibliografia
- Altkorn, J. (2001) Strategia marki, PWE Warszawa.
- Altkorn, J. (1999) Wizualizacja firmy, IM Kraków.
- Huber, K. (1994) Image, czyli jak być gwiazdą na rynku, Businessman Book.
- Kotler, Ph., Armstrong, G., Saunders, J., Wong, V. (2002) Marketing. Podręcznik europejski, PWE, Warszawa.
- Nikodemska-Wołowik, A. M, Górski, T. P, Wołowik, M. (2004) Nie tylko logotyp. Wyróżnienie i przynależność w biznesie, Oficyna Wydawnicza BRANTA, Bydgoszcz-Gdańsk 2004.
- Pilarczyk, B. (2004) Reklama jako narzędzie komunikacji masowej, w: Mruk, H. (red.) (2004) Komunikowanie się w marketingu, PWE, Warszawa.
- Rydel, M. (red.) (2001) Komunikacja marketingowa, Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr, Gdańsk.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171631618