Czasopismo
2012
|
nr specjalny (wrzesień-październik) t. 2 Perspektywy rozwoju marketingu : klient, konsumpcja, handel
|
226--237
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Consumers' Preferences on Selection of Direct Distribution Channels as the Place of Food Purchase - Research Results
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule zawarto próbę identyfikacji preferencji konsumentów dotyczących dokonywania zakupów produktów żywnościowych w bezpośrednich kanałach dystrybucji. W opracowaniu wskazano na znaczenie bezpośrednich kanałów dystrybucji jako źródła zakupu produktów żywnościowych, jak również omówiono podobieństwa i różnice, jakie występują pomiędzy pośrednimi i bezpośrednimi kanałami dystrybucji w obszarze zachowań konsumentów. (abstrakt oryginalny)
The paper contains an attempt to identify consumer preferences for purchasing food products in the direct distribution channels. The study indicated the importance of direct distribution channels as a source of purchasing food products, as well as it presents the similarities and differences, which exist between the indirect and direct distribution channels in the area of consumer behaviour. (original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
226--237
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Uniwersytet Rzeszowski
Bibliografia
- Cyran K., Efektywność bezpośrednich kanałów dystrybucji (na przykładzie sklepów firmowych), (w:) "Handel Wewnętrzny", czerwiec 2009.
- Grzybowska B., Juchniewicz M., Czynniki determinujące zachowania nabywców produktów żywnościowych, (w:) Adamowicz M. (red.), Efektywność zarządzania marketingowego, SGGW, Warszawa 2005.
- Jeżewska-Zychowicz M., Kołodziejczak J., Charakterystyka postaw konsumentów na rynku żywności w perspektywie działań marketingowych, (w:) Adamowicz M. (red.), Efektywność zarządzania marketingowego, SGGW, Warszawa 2005.
- Rudnicki L., Zachowania konsumentów na rynku, PWE, Warszawa 2012.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171633772