PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2012 | nr specjalny (wrzesień-październik) t. 2 Perspektywy rozwoju marketingu : klient, konsumpcja, handel | 317--324
Tytuł artykułu

Czynniki wpływające na decyzje zakupowe nabywców finalnych na rynku produktów mleczarskich (na przykładzie województwa lubelskiego)

Warianty tytułu
Specificity of Final Purchasers' Behaviour in the Dairy Market (Case Study: the Lublin Voivodeship)
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Na podstawie wyników badań empirycznych określono elementy brane pod uwagę przez nabywców finalnych przy zakupie produktów mleczarskich, wykorzystując do tego celu analizę czynnikową. Zmienne wpływające na decyzje zakupowe nabywców finalnych opisano za pomocą siedmiu grup czynników. Wyjaśniono ponadto specyfikę zachowań zakupowych nabywców finalnych na rynku produktów mleczarskich z Lubelszczyzny. (abstrakt oryginalny)
EN
On the ground of the results of empiric research, the elements taken into consideration by final purchasers when purchasing dairy products are presented. The factor analysis was used. The elements influencing final purchasers' decisions consist of seven consecutive elements. Considering the dairy market of the Lublin area, the specificity of final purchasers' behaviour was explained. (original abstract)
Twórcy
  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
Bibliografia
  • Analiza czynnikowa jako metoda redukcji danych, http://www.statsoft.pl/textbook/stfacan.html
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171633978

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.