Czasopismo
2012
|
nr specjalny (wrzesień-październik) t. 2 Perspektywy rozwoju marketingu : klient, konsumpcja, handel
|
317--324
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Specificity of Final Purchasers' Behaviour in the Dairy Market (Case Study: the Lublin Voivodeship)
Języki publikacji
Abstrakty
Na podstawie wyników badań empirycznych określono elementy brane pod uwagę przez nabywców finalnych przy zakupie produktów mleczarskich, wykorzystując do tego celu analizę czynnikową. Zmienne wpływające na decyzje zakupowe nabywców finalnych opisano za pomocą siedmiu grup czynników. Wyjaśniono ponadto specyfikę zachowań zakupowych nabywców finalnych na rynku produktów mleczarskich z Lubelszczyzny. (abstrakt oryginalny)
On the ground of the results of empiric research, the elements taken into consideration by final purchasers when purchasing dairy products are presented. The factor analysis was used. The elements influencing final purchasers' decisions consist of seven consecutive elements. Considering the dairy market of the Lublin area, the specificity of final purchasers' behaviour was explained. (original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
317--324
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
autor
- Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
Bibliografia
- Analiza czynnikowa jako metoda redukcji danych, http://www.statsoft.pl/textbook/stfacan.html
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171633978