PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2012 | nr specjalny (wrzesień-październik) t. 3 Perspektywy rozwoju marketingu : wyzwania praktyki | 393--401
Tytuł artykułu

Uwarunkowania i zasady działania fundacji korporacyjnych

Autorzy
Warianty tytułu
Conditions and Rules of Corporate Foundations' Functioning
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule zaprezentowano uwarunkowania powstawania i rozwoju fundacji korporacyjnych w Polsce. Fundacje korporacyjne są efektywnym działaniem prospołecznym firm. Zwrócono uwagę na przyczyny powstawania, różnorodność fundacji korporacyjnych, a także na znaczenie tych organizacji dla przedsiębiorstw, które je zakładają. (abstrakt oryginalny)
EN
The paper presents the determinants of the emergence and development of corporate foundations in Poland. Corporate foundations are effective pro-social company's action. Article shows cause of the diversity of corporate foundations, and how important are these organisations for founder companies. (original abstract)
Twórcy
autor
  • Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Bibliografia
  • Foundation Facts & Figures Across the EU - Associating Private Wealth for Public Benefit, Europejskie Centrum Fundacji, Bruksela 2005, http://www.efc.be/NewsKnowledge/Documents/Facts_Figs_publication.pdf
  • Daw J., Cause Marketing for Nonprofits, John Wiley & Sons, New Jersey 2006.
  • Fonfara K., Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw, PWE Warszawa 1999.
  • Fundacja PricewaterhouseCoopers "Podaruj siebie " - od idei do fundacji, http://www.csrinfo.Org/pl/wiedza/case-study/1811-fundacja-pricewaterhousecoopers-podaruj-siebie
  • Fundacje korporacyjne w Polsce, raport z badań 2008, http://www.forumdarczyncow.pl/docs/raport-fundacje-korporacyjne-w-polsce.pdf
  • Glanville W., Partneringfor Sustainability: The Collaboration Imperative, Hyogo 2002, http://www.iges.or.jp/en/phase2/be/pdf/activity5/kicho_e.pdf
  • Kotler Ph., N. Lee, Marketing w sektorze publicznym, Mapa drogowa wyższej efektywności, Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, Warszawa 2008.
  • Zasuwa G., Co oznacza obywatelstwo przedsiębiorstw, (w:) Pisz Z., Rojek-Nowosielska Z. (red.), Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw, "Prace Naukowe UE we Wrocławiu" 2008, nr 5/(1205).
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171640665

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.