PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | nr 58 | 135--146
Tytuł artykułu

Marketing internetowy w British American Tobacco Polska

Autorzy
Warianty tytułu
Internet Marketing in British American Tobacco Polska
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest prezentacja działań marketingowych podejmowanych w środowisku wirtualnym przez British American Tobacco Polska - przedsiębiorstwo przemysłu tytoniowego. (fragment tekstu)
EN
The paper presents the use of the Internet marketing actions in enterprise British American Tobacco Polska. In the paper the organization of virtual marketing in the ram of corporate mission and strategy and take development of Internet marketing was shown. In the end of paper the relationship between classical marketing and Internet marketing and using Internet marketing in the future was presented. (original abstract)
Twórcy
  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Bibliografia
  • BRADY R., FORREST E., MIZERSKI R., Marketing w Internecie, PWE, Warszawa 2002.
  • HEERENA L., Dyrektor Generalny British American Tobacco Polska na temat wizji firmy www.bat.com.pl, sierpień 2004 r.
  • KOTLER PH., ARMSTRONG G., SAUNDERS J., WONG V., Marketing. Podręcznik europejski, PWE, Warszawa 2002.
  • KOTLER PH., Marketing. Analiza, wdrażanie i kontrola, Gebethner & Ska, Warszawa 1994.
  • Międzynarodowe Standardy Marketingu, plik medMD62AKE4.pdf ze strony www.bat.com.pl sierpień 2004 r.
  • PIZŁO W., Przedsiębiorstwo w społeczeństwie informacyjnym, [w:] Uwarunkowania organizacyjne i ekonomiczne w aktywizacji społeczno-gospodarczej. Wpływ integracji europejskiej na przemiany strukturalne obszarów o wysokim bezrobociu, Wydaw. AR w Szczecinie, Szczecin 2003.
  • PIZŁO W., Internet - narzędzie komunikacji marketingowej z rynkiem młodego konsumenta, Roczniki Naukowe SERiA, tom V, zeszyt 3, Warszawa - Poznań - Koszalin 2003.
  • PIZŁO W., Marketing internetowy relacji B2C, [w:] Agrobiznes 2003. Jakość jako podstawowy instrument konkurencyjności w agrobiznesie, tom 2, red. nauk. S. Urban, Prace Naukowe nr 983, Wydaw. AE im. O. Langego we Wrocławiu, Wrocław 2003.
  • PIZŁO W., Marketing relacji a marketing społeczny, Roczniki Naukowe SERiA, tom VII, zeszyt 3, Warszawa - Poznań 2005.
  • Social Report 2003/2004 umieszczony na stronach www.bat.com.pl.
  • STRZYŻEWSKA-KAMIŃSKA M., Marketingowe zastosowanie Internetu w Polsce, pod red. naukową M. Srzyżewskiej, Wydaw. IFGN, Warszawa 2002.
  • www.bat.com.pl
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171642673

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.