PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1996 | nr 3 | 31--33
Tytuł artykułu

Istota strategii marketingo-inwestycyjnej przedsiębiorstwa przemysłowego

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W dalszych rozważaniach korzystać będziemy głównie z pojęcia strategii globalnej oraz strategii funkcjonalnych (cząstkowych), np. marketingowej, inwestycyjnej. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
31--33
Opis fizyczny
Twórcy
  • Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171646492

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.