PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 3 (50) | 19--21
Tytuł artykułu

Tożsamość organizacyjna polskich przedsiębiorstw a Public Relations

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Polskie przedsiębiorstwa co najmniej od dziesięciu lat przechodzą proces zmiany tożsamości. Tożsamość organizacyjna, a więc to co wyróżnia firmy z otoczenia i jest rdzeniem potencjalnej przewagi konkurencyjnej (produkt, szczególna specjalizacja i kompetencja, kultura organizacyjna, itp.) zmienia się na skutek zmian gospodarczych i społeczno - politycznych. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
19--21
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Łódzki
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171657916

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.