Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Case Study of the Application of the 8D Report in a Manufacturing Enterprise
Języki publikacji
Abstrakty
Celem artykułu jest przedstawienie analizy przypadku z wykorzystaniem problematyki raportu 8D pod kątem zastosowania tego podejścia do rozwiązania problemu reklamacyjnego w organizacji produkcyjnej. Krótko omówiono powstanie raportu, a następnie opisano jego poszczególne fazy. W następnej części opisano sposób wykorzystania raportu 8D do rozwiązania problemu w firmie produkcyjnej, wszystkie etapy raportu zostały szczegółowo omówione. (abstrakt oryginalny)
The purpose of this article is to present a case study using the 8D report problem in terms of applying this approach to solving a complaint problem in a manufacturing organization. The creation of the report is briefly discussed, and then its various phases are described. The next section describes how to use the 8D report to solve a problem in a manufacturing company, all the stages of the report are discussed in detail. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
- Camarillo A., Rios J., Althoff K.D. (2018). Knowledge-based multi-agent system for manufacturing problem solving proces in production plants, Journal of Manufacturing Systems, Vol. 47, pp. 115-127.
- Materiały szkoleniowe: Problem Solving Methodology, Sudhara Polsk.
- Marksberry P., Bustle J., Clevinger J. (2011). Problem solving for managers: a mathematical investigation of Toyota's 8-step proces, Journal of Manufacturing Technology Managment, vol. 22 Nr. 7, pp. 837-852.
- Materiały szkoleniowe: Problem Solving Methodology, Sudhara Polsk.
- Mazur A., Gołaś H. (2010). Zasady i techniki wykorzystywane w zarządzaniu jakością, Poznań: Wydawnictwo Politechniki Poznańskiej.
- Mydlarz A. Siedem złotych narzędzi jakości. Praktyczny poradnik inżyniera, from: https://inzynierjakosci.pl/siedem-zlotych-narzedzi-jakosci-ksiazka/
- Praktyczne zastosowanie metody 8D do realizacji działań korygujących i zapobiegawczych, from: https://ikmj.com/praktyczne-zastosowanie-metody-8d-do-realizacji-dzialan-korygujacych-i-zapobiegawczych-czesc-5/
- Studer R., Benjamins R..(1998). Knowledge Engineering: Principles and Methods, Data & Knowledge Engineering, Vol. 25, Issues 1-2, pp. 161- 197.
- Szczerba B., Białecka B. (2016). Bariery skutecznego zarządzania reklamacjami - studium przypadku Systemy wspomagania w inżynierii produkcji, z. 2 (14), pp. 305-319.
- Szczerba B., Białecka B. (2017). Ocena i doskonalenie przepływu informacji w zarządzaniu reklamacjami na przykładzie przedsiębiorstwa produkcyjnego, Vol.6 Iss.8, 90-100.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171660142