PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 6 (53) | 18--19
Tytuł artykułu

Klucz w głowie : sponsoring jako narzędzie budowania strategii

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Współcześnie sponsoring staje się jednym z ważnych narzędzi oddziaływania firm na ich otoczenie. Wynika to przede wszystkim z faktu, że jak powiadają niektórzy praktycy: "klucz do portfeli klientów leży w ich głowie". (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
18--19
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171661176

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.