Warianty tytułu
Experiences of bancassurances in USA
Języki publikacji
Abstrakty
Amerykański rynek ubezpieczeń życiowo- emerytalnych jest największy w świecie - w 1999 r. tamtejsze firmy zanotowały blisko 400 bln USD przypisu składki brutto. W latach 1994-1999 przychód ten rósł średnio o 9% rocznie, lecz jeszcze szybszą (dwucyfrową) dynamikę obserwowano wówczas w Europie (głównie za sprawą wprowadzenia wielu zachęt podatkowych dla inwestujących w finansowe zabezpieczenie przyszłości). W ostatnich kilku latach zauważalny jest jednak pewien spadek wolumenu składek pochodzących z ubezpieczeń terminowych. Mimo swej dojrzałości rynek w USA przedstawia sobą olbrzymi potencjał rozwoju: ani indywidualnego, ani grupowego ubezpieczenia życiowego nie ma tam blisko połowa gospodarstw domowych oraz prawie dwie trzecie obywateli. Co więcej, ci objęci ubezpieczeniem nie mają, jak się podejrzewa, polis na warunkach adekwatnych do potrzeb, zaś większość pozostałych twierdzi, że ubezpieczenie jest jednak bardzo ważną inwestycją w życiu.(fragment tekstu)
Twórcy
autor
Bibliografia
- M. White, Term Life and price versus Value, Bank Insurance Marketing, Winter 1999.
- M. White, lt's Time for Banks and Agents to Work Togelher, Bank Insurance Marketing, Fali 1997.
- Wywiad z B. Abdale, menedżerem ds. bancassurance w HSBC za Yóu can bank on it, Reinsuranće Reporter 1a Ouarter, LincolnRe 2001
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171661218