Warianty tytułu
Methods of marketing researches
Języki publikacji
Abstrakty
Istotna data jest 1 stycznia 1999 roku kiedy to przestały obowiązywać istniejące dotąd ograniczenia w funkcjonowaniu na rynku polskim zagranicznych towarzystw ubezpieczeniowych. Istniejący dotąd stan prawny podyktowany był troską o ochronę polskiego rynku ubezpieczeniowego w okresie transformacji, w tym również ochroną polskiego konsumenta, dla którego - tak zakładał ustawodawca - nagły kontakt z szerokim i zróżnicowanym rynkiem mógłby być zbyt trudny i niebezpieczny.(abstrakt oryginalny)
Twórcy
Bibliografia
- Beata Nowotarska-Romaniak "Marketing usług ubezpieczeniowych" PWE Warszawa 1996r.
- Beata Nowotarska-Romaniak "Segmentacja rynku usług ubezpieczeniowych" Metody Badań Marketingowych Krynica 1996 r.
- Tadeusz Sangowski "Zmiany systemowe na tle podstawowych problemów polskiego rynku ubezpieczeniowego"
- Wycinki finansowe /wkładka/ Nowa Europa 3 wrzesień 1996 r.
- Materiały Szkoleniowe Towarzystwo Ubezpieczeniowe TUK 1996 r.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171664531