Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Poczucie powołania do wykonywania wyróżnionego zawodu, odejście od bezkrytycznego zaspokajania potrzeb klientów oraz postrzeganie przedsiębiorstwa/instytucji jako wspólnoty interesów współodpowiedzialnej za świadczenie usług dla społeczności przybliża nas do zdefiniowania wartości istotnych z punktu widzenia wspólnego dobra i zrozumienia tego, co jest ważne dla odbiorców. (fragment tekstu)
Twórcy
autor
- Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Bibliografia
- Gasparski W. (2007), Wykłady z etyki biznesu, Warszawa: Wydawnictwo Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego.
- Rogoziński K.W. (2008), Sfera publiczna fenomenem sektora usług publicznych, [w:] Zarządzanie usługami publicznymi, red. B. Kożuch, Kraków.
- Rogoziński K.W. (2013), Ethos marketingu usług, "Zeszyty naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Współczesne Problemy Ekonomiczne. Globalizacja. Liberalizacja. Etyka", nr 6.
- Rogoziński K.W. (2009), Zarządzanie profesjonalną praktyką medyczną, Warszawa: Wydawnictwo Wolters Kluwer.
- Zacharzewski K. (2011), Znaczenie kodeksów deontologicznych w dziedzinie prawa prywatnego, "Przegląd prawa handlowego", nr 6.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171666505