PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2023 | Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej - wybrane aspekty | 74--84
Tytuł artykułu

Media społecznościowe w procesie komunikacji marketingowej przedsiębiorstw branży rękodzielniczej

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem rozdziału jest przybliżenie definicji i charakterystyki rękodzieła oraz istoty i wpływu mediów społecznościowych na proces komunikacji marketingowej badanych przedsiębiorstw branży rękodzielniczej. W rozdziale sformułowano tezę, że odpowiednie podejście do nabywców rękodzieła i skupienie na wysokiej jakości publikowanych treści jest w stanie zagwarantować danemu przedsiębiorstwu sukces, a także podnieść jego wartość na rynku wyrobów rękodzielniczych. Na potrzeby rozdziału zrealizowano badania bezpośrednie, które przeprowadzono w okresie marzec-maj 2022 roku. Do zebrania odpowiedzi posłużyła technika badawcza CAWI (Computer-Assisted Web Interview) opierająca się na pozyskaniu odpowiedzi od respondentów z użyciem formularza internetowego. Link z formularzem był udostępniany na grupach tematycznych i skierowany do wytwórców rękodzieła. Próba badawcza wynosiła 177 ręko- dzielników, którzy zadeklarowali, że ich działalność rękodzielnicza ma charakter lokalny, ogólnopolski, a także międzynarodowy.(fragment tekstu)
Twórcy
Bibliografia
  • Bojanowska A. (2018), Wykorzystanie mediów społecznościowych w działalności marketingowej przedsiębiorstw, "Marketing i Rynek", 4 (CD), s. 77-88.
  • Doroszewski W., red. (1958), Słownik języka polskiego, https://doroszewski.pwn.pl/haslo/rękodzieło
  • Drzazga M. (2013), Media społecznościowe w procesie komunikacji marketingowej przedsiębiorstw handlu detalicznego z rynkiem, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, Katowice.
  • Górka R. (2013), Rękodzieło ludowe i rzemiosło artystyczne w aspekcie tradycji i możliwości rozwojowych w przyszłości, Podgórzańskie Stowarzyszenie Rozwoju, Tuchów.
  • Pilarczyk B., Waśkowski Z. (2010), Komunikacja rynkowa. Ewolucja, wyzwania, szanse, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, Poznań.
  • Rosa G. (2009), Komunikacja i negocjacje w biznesie, Wydawnictwo Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin.
  • www.researchandmarkets.com/reports/4592343/handicrafts-market-global-industry-trends (dostęp: 13.08.2022).
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171666967

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.