Warianty tytułu
Opinion of economical subjects on Insurance contracts concluded in the region of Łódź
Języki publikacji
Abstrakty
Artykuł prezentuje główne wyniki badania marketingowego przeprowadzonego przez Międzynarodową Szkołę Marketingu w połowie 1995 roku na rynku łódzkim. W badaniu wzięły udział 22 firmy z Łodzi i województwa. Były wśród nich zarówno firmy małe, średnie, jak i duże (pod względem obrotów i zatrudnienia), mające różne formy organizacyjno-prawne, będące firmami produkcyjnymi, handlowymi lub usługowymi, w tym banki oraz prowadzącymi swoją działalność od dłuższego czasu bądź też będącymi firmami "młodymi", tzn. powstałymi w ostatnich 2-4 latach. Tak szeroki przekrój badanej próby został ustalony celowo, aby w różnych grupach typologicznych, w szczególności w grupie firm nowo powstałych i szybko rozwijających się, wysondować opinię na temat postrzegania oferty ubezpieczeniowej swego ubezpieczyciela i ustalić sugestie co do jej ewentualnego rozszerzenia.(abstrakt oryginalny)
Twórcy
autor
- Uniwersytet Łódzki
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171673237