PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2023 | z. 19 | 13--44
Tytuł artykułu

Optymalizacja SEO w e-commerce: kluczowe czynniki i ich rola w skutecznym marketingu treści

Warianty tytułu
SEO in e-commerce: Key Fectors and their Role in Effective Content Marketing
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W dzisiejszym świecie, w którym zjawisko złożoności i niejednoznaczności jest powszechne i na stałe wpisuje się w prawie każdy segment rynku, zachodzi potrzeba wypracowania technik umożliwiających skuteczne informowanie klientów na temat prowadzonej działalności oraz dostarczanych produktów i usług. Głównym celem artykułu było ustalenie roli wybranych czynników SEO w marketingu treści w e-commerce. Audyt zmiennych internetowych wykonano za pomocą dostępnych aplikacji, a uzyskane dane potwierdziły, że wybrane instrumenty istotnie wpływają na konwersję treści w e-handlu. Dodatkowo, zwiększając widoczność serwisów istnieje możliwość realizacji celów biznesowych oraz poprawy wizerunku firmy w sieci. Efektem tych poszukiwań jest propozycja procedury SEO w kontekście marketingu treści.(abstrakt oryginalny)
EN
In today's world, where things can be complex and unclear in every market, there is a need to find effective ways to inform customers about business activities and the products and services offered. The main aim of the article was to understand how certain SEO factors influence content marketing in e-commerce. The study looked at different elements on websites using available tools, and the data confirmed that these chosen tools significantly affect how content converts into sales in online businesses. Moreover, by making websites more visible, it becomes possible to achieve business goals and improve the company's image online. As a result of this research, a proposed SEO procedure for content marketing has been suggested.(original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
13--44
Opis fizyczny
Twórcy
  • Wyższa Szkoła Ekonomii i Informatyki w Krakowie
  • Answear.com
Bibliografia
  • 1. Puzyrkiewicz D., (2023). Biblia content marketingu: jak słowami doprowadzać klientów do racjonalnego zakupu w afekcie. Gliwice: Onepress.
  • 2. Clarke A., (2021). SEO 2022 Learn Search Engine Optimization With Smart Internet Marketing Strategies. Simple Effectiveness LLC.
  • 3. Bednarska-Olejniczak D., (2018). Innowacje w zakresie komunikacji marketingowej banków - wybrane problemy. Retrived from: https:// www.researchgate.net/profile/Dorota-Bednarska-Olejniczak/publication/ 325370914_Innowacje_w_zakresie_komunikacji_marketingowej_ bankow-wybrane_problemy/links/5b0878c1aca2725783e5de57/ Innowacje-w-zakresie-komunikacji-marketingowej-bankow-wybrane-problemy. pdf . Accessed: 13 Jul 2023.
  • 4. Babich N., (2020). What You Should Know About User Experience Design. In: Adobe XD Ideas. Retrived from: https://xd.adobe.com/ideas/career-tips/ what-is-ux-design/. Accessed 13 Jul 2023.
  • 5. Andrzejczyk A., (2022). SEO marketing: bądź widoczny w Internecie. Gliwice: Helion.
  • 6. Pozycjonowanie onsite i offsite - różnice. In: Rzeczpospolita. Retrived from: https://cyfrowa.rp.pl/sponsorowane/art16939511-pozycjonowanie-onsite-ioffsite- roznice . Accessed 15 Jul 2023.
  • 7. Sevidow A., (2023). On site SEO a off site SEO - czym się różnią? In: Blog Widzialni.pl. Retrived from: Pozycjonowanie SEO. https://www.widzialni. pl/blog/site-seo-site-seo-czym-sie-roznia/. Accessed 13 Jul 2023.
  • 8. Bakalarska-Stankiewicz J., (2023). Content marketing: od strategii do efektów. Gliwice: Onepress.
  • 9. Perloff R.M., (2020). The Dynamics of Persuasion: Communication and Attitudes in the Twenty-First Century. In: Routledge CRC Press. Retrived from: https://www.routledge.com/The-Dynamics-of-Persuasion-Communication- and-Attitudes-in-the-Twenty-First/Perloff/p/book/9780367185794 . Accessed 12 Jul 2023.
  • 10. Wiśniewski P., (2016). Marketing - relacja wymiany wartości. In: Klincewicz, K. (red.). Zarządzanie, organizacje i organizowanie - przegląd perspektyw teoretycznych. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, http://timo.wz.uw.edu.pl/zoo
  • 11. Morville P., Sullenger P., (2010). Ambient Findability: Libraries, Serials, and the Internet of Things. In: The Serials Librarian, 58:33-38. https://doi. org/10.1080/03615261003622999.
  • 12. O'Dwyer S., (2015). 500 SEO Tips: Essential Strategies To Bulldoze Through Google's Rankings, Increase Traffic and Go Viral, 1st edition. Create- Space Independent Publishing Platfor.
  • 13. Cameron-Kitchen T., Davies D., Percival J., (2020). How To Get To The Top of Google: The Plain English Guide to SEO, 7th edition. Exposure Ninja.
  • 14. Blokowanie indeksowania przez wyszukiwarki za pomocą tagu noindex | Centrum wyszukiwarki Google | Dokumentacja. In: Google Dev. Retrived from: https://developers.google.com/search/docs/crawling-indexing/block- indexing?hl=pl. Accessed 14 Jul 2023.
  • 15. How to Get to the Top of Google by Tim Kitchen (Lifetime Updates). In: Expo. Ninja. Retrived from: https://exposureninja.com/google-book/. Accessed 15 Jul 2023.
  • 16. Templeman M., (2016). SEO Has Evolved To Search "Experience" Optimization. In: Forbes. https://www.forbes.com/sites/miketempleman/2016/02/16/ seo-has-evolved-to-search-experience-optimization/?sh=20c018d3f357 . Accessed 13 Jul 2023.
  • 17. Nielsen N., (2020). 10 Usability Heuristics for User Interface Design. In: Nielsen Norman Group. Retrived from: https://www.nngroup.com/articles/ ten-usability-heuristics/. Accessed 13 Jul 2023.
  • 18. Morville P., (2004). User Experience Design. In: SemantIc StudIos. Retrived from: http://semanticstudios.com/user_experience_design/ . Accessed 13 Jul 2023.
  • 19. Klincewicz, K. (red.). (2016). Zarządzanie, organizacje i organizowanie - przegląd perspektyw teoretycznych. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171677657

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.