Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Największy światowy portal turystyczny TripAdvisor opublikował w końcu maja 201 4 r. Second Annual Cities Survey - Drugi Doroczny Ranking Miast - destynacji turystycznych. Zainteresowanie turystyką miejską, nie tylko związaną z typowymi pobytami biznesowymi, jest stałą tendencją globalnego rynku usług turystycznych. Oferta produktów turystyki miejskiej pozostaje konsekwencją faktu, że ponad połowa ludności świata to mieszkańcy miast i osad miejskich. Produkty turystyki miejskiej odnoszą się zatem do podstawowych funkcji miast. (fragment tekstu)
Słowa kluczowe
Twórcy
autor
Bibliografia
- Czornik M., Miasta i jego produkty [w:] Turystyka miejska. Prawidłowości i determinanty rozwoju, wyd. Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Katowice 2013.
- Matczak A., Atrakcje turystyczne miast [w:] Turystyka miejska, wyd. Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy, Bydgoszcz 2008.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171683340