PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2023 | 24(XXIV) | nr 4 | 265--274
Tytuł artykułu

Statystyczna weryfikacja "DLC" TEKKEN 7

Autorzy
Warianty tytułu
Multidimensional Statistical Analysis TEKKEN 7
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Głównym celem pracy jest weryfikacja czy postacie dodatkowo płatne mają przewagę nad postaciami startowymi w grach akcji. Cel pracy zrealizowano przeprowadzając statystyczną analizę zwycięstw w grze TEKKEN 7 dla wszystkich 50 postaci (wojowników) występujących w grze. Do wyodrębnienia jednorodnych grup postaci wykorzystano metody k średnich, grupowania hierarchicznego oraz model based clustering. Dodatkowo za pomocą metody TOPSIS został zbudowany ranking postaci.(abstrakt oryginalny)
EN
The main goal of the study is to verify whether premium characters have an advantage over the starter characters. The objective was achieved by conducting a statistical analysis of victories in the TEKKEN 7 game for all 50 characters (warriors) present in the game. Methods such as k-means clustering, hierarchical clustering, and Model-Based Clustering were employed to identify homogeneous groups of characters. Additionally, a ranking based on the applied methods was constructed using the TOPSIS method.(original abstract)
Twórcy
  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego, Warszawa
Bibliografia
  • Bouveyron C., Celeux G., Murphy T., Raftery A. (2019) Model-Based Clustering and Classification for Data Science: With Applications in R (Cambridge Series in Statistical and Probabilistic Mathematics). Cambridge University Press. doi:10.1017/9781108644181.
  • Engelstätter B., Ward M. (2013) Strategic Timing of Entry: Evidence from Video Games. SSRN Electronic Journal, https://doi.org/10.2139/ssrn.2379471.
  • Fleischer G., Sarnik K., Brodzki E. (2010) Statistical Analysis of Gamer Behavior. Worcester Polytechnic Institute.
  • Johnson R. A., Wichern D. W. (2008) Applied Multivariate Statistical Analysis. New Jersey, Prentice Hall.
  • Kassambara A. (2017) Practical Guide to Cluster Analysis in R, Unsupervised Machine Learning. STDH.
  • Powell R. (2016) Positive and Negative effects of Game Analytics in the Game Design process: A Grounded Theory Study. https://www.semanticscholar.org/paper/Positive-and-Negative-effects-of-Game-Analytics-in-Powell/8fb33e472e2e03ce4a3f0aece75f222d68310183 [dostęp: 02.02.2023].
  • Tong X. (2021) Positioning Game Review as a Crucial Element of Game User Feedback in the Ongoing Development of Independent Video Games. Computers in Human Behavior Reports, 3, 100077. https://doi.org/10.1016/j.chbr.2021.100077.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171683774

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.