PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2003 | nr 11 | 22--27
Tytuł artykułu

Metodyka oceny rynkowego potencjału lokalizacji

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiona w artykule metoda oceny rynkowego potencjału lokalizacji powstała na użytek prowadzenia szerszych badań w zakresie analizy lokalizacyjnej placówek handlowych typu supermarket w Bielsku-Białej. Założeniem badawczym metody była analiza, na podstawie modelu Huffa, wielkości potencjalnego rynku sklepów typu supermarket wynikającego z lokalizacji, skonfrontowanie jej z wielkością rzeczywistą oraz stworzenie map hipsometrii przyciągania klienta przez analizowane punkty sprzedaży. (fragment tekstu)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
22--27
Opis fizyczny
Twórcy
  • Akademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsku-Białej
  • Akademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsku-Białej
  • Akademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsku-Białej
Bibliografia
  • Harrington J.W., Retail Location, materiały wykładowe, witryna University of Washington http://faculty.washinton.edu
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171691324

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.