PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1992 | nr 1 | 10--11
Tytuł artykułu

Promocja usług bankowych

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Podstawowa przesłanka stosowania marketingowego sposobu działania, jaką jest konkurencja pomiędzy dostawcami, na polskim rynku finansowym występuje w ograniczonym zakresie. Jednak obecna silna ekspansja sektora prywatnego to również zwiększenie liczby potencjalnych klientów bankowych. W konsekwencji będzie się zaostrzać konkurencja na rynku usług bankowych. Dlatego też zastosowanie działalności promocyjnej w celu pozyskania przez banki już obecnie znacznej liczby klientów zdeterminuje przyszłą ich pozycję na rynku i zapewni im właściwe perspektywy rozwoju. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
10--11
Opis fizyczny
Twórcy
  • Bank Gospodarki Żywnościowej
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171693517

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.