PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1992 | nr 3 | 25--27
Tytuł artykułu

Wartościowanie mocnych i słabych stron przedsiębiorstwa

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Pojęcie systemu zarządzania, a zwłaszcza określenie wszystkich jego czynników składowych, nastręcza wiele problemów. Autorzy pokusili się o próbę wytypowania dwunastu obszarów strategicznych firmy determinujących jej system zarządzania. W ich ramach określono wyznaczniki stanowiące newralgiczne punkty rozwojowe przedsiębiorstwa. Wyrazem formalizacji tych wysiłków było skonstruowanie przez autorów odpowiedniego arkusza wyceny punktowej mocnych i słabych stron firmy, konkretyzującego i upraszczającego proces diagnostyczny. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
25--27
Opis fizyczny
Twórcy
  • TNOiK - Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa; Akademia Ekonomiczna w Katowicach
autor
  • Akademia Ekonomiczna w Katowicach
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171694115

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.