PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1992 | nr 4 | 24--25
Tytuł artykułu

Praktyka badań rynku

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Każde dobrze funkcjonujące przedsiębiorstwo w sposób bardziej lub mniej usystematyzowany przeprowadza badania rynku na potrzeby prowadzonej lub planowanej działalności gospodarczej. Badania te przedsiębiorstwa poważnie wykonują samodzielnie zbierając informacje, które uważają za niezbędne. Są to najczęściej badania fragmentaryczne, nieusystematyzowane, nie poparte właściwą metodologią oraz nie korzystające z wiarygodnych źródeł informacji. W tego typu badaniach przedsiębiorstwa koncentrują się głównie na kanałach dystrybucji, rzadziej na konkurencji, a już najmniej na konsumencie. (fragment tekstu)
Słowa kluczowe
Rocznik
Numer
Strony
24--25
Opis fizyczny
Twórcy
  • Eastern Europe lnvestment Ltd. Warszawa
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171694477

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.