PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2006
Tom
---
Numer
nr 4
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 4
artykuł:
Tworzenie przewagi konkurencyjnej polskich przedsiębiorstw w warunkach integracji z Unią Europejską - cz. 1
(
Gołębiowski T.
,
Witek-Hajduk M.
), s. 2-6
artykuł:
Marketing tanich usług
(
Koniorczyk G.
), s. 7-14
artykuł:
Wpływ siły przetargowej na wynik negocjacji w kanale marketingowym
(
Kamiński J.
), s. 15-22
artykuł:
Segmentacja rynku jako podstawowe badanie marketingowe
(
Chrząszcz M.
), s. 23-28
artykuł:
Uwarunkowania oraz metody wdrażania orientacji marketingowych w klubach sportowych w Polsce
(
Waśkowski Z.
), s. 28-34
artykuł:
Strategie wejścia polskich przedsiębiorstw na rynki Unii Europejskiej
(
Zarzycka A. M.
,
Kałowski A.
), s. 34-39
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.