PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Marketing i Zarządzanie
Rocznik
2016
Tom
---
Numer
nr 1 (42)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 1 (42)
artykuł:
Czy Polska potrzebuje Kolei Dużych Prędkości?
(
Engelhardt J.
), s. 39-54
artykuł:
Rozwój usług świadczonych przez ekologiczne gospodarstwa rolne działające w Polsce w latach 2006-2015
(
Kondratowicz-Pozorska J.
), s. 55-64
artykuł:
Kierunki zmian w strukturze bałtyckiej floty promowej i ich wpływ na segment przewozów pasażerskich
(
Mańkowska M.
), s. 65-78
artykuł:
Odpady motoryzacyjne - zagrożenie, odzysk i recykling
(
Mazur E.
), s. 79-88
artykuł:
Rozwój transportu lotniczego we wschodnich prowincjach Niemiec w latach 1919-1939
(
Mielcarek A.
), s. 89-100
artykuł:
Przyszłościowe formy przewozów ładunków drogowo-szynowych w technologii bimodalnej
(
Mindur L.
), s. 101-110
artykuł:
Przesłanki tworzenia europejskiej polityki logistycznej
(
Mindur M.
), s. 111-126
artykuł:
Analiza rynku Business Process Outsourcing w logistyce
(
Mutwil A.
), s. 127-138
artykuł:
Atrybuty przedsiębiorczej uczelni w polskiej praktyce
(
Olearnik J.
,
Pluta-Olearnik M.
), s. 139-148
artykuł:
Asymetria informacji na rynku turystycznym
(
Panasiuk A.
), s. 149-158
artykuł:
Uwarunkowania i kierunki przekształceń funkcjonalno-przestrzennych rejonów obsługi ładunków masowych portów morskich (na przykładzie Półwyspu Katowickiego w porcie Szczecin)
(
Pluciński M.
), s. 159-172
artykuł:
Rozwój konkurencji na rynku usług transportowych - uwarunkowania i kierunki
(
Rosa G.
), s. 173-187
artykuł:
Specyfika przestrzenna i infrastrukturalna funkcjonowania rynku usług turystycznych
(
Szostak D.
), s. 189-199
artykuł:
Multicentryczność regulacji prawnej usługi przewozu osób
(
Wesołowski K.
), s. 201-215
artykuł:
Tendencje i czynniki zmian w działalności małych portów morskich w Polsce w latach 2009-2014
(
Nowaczyk P.
,
Zieziula J.
), s. 217-228
artykuł:
Marka w usługach rekreacyjnych - znaczenie i kształtowanie
(
Iwankiewicz-Rak B.
,
Rak A.
), s. 231-241
artykuł:
Marketing jako instrument zwiększania konkurencyjności przedsiębiorstw społecznych
(
Maziarz W. M.
), s. 243-251
artykuł:
Rola marketingu w rozwoju rynku sztuki
(
Rogozińska A.
), s. 253-266
artykuł:
Wybrane kategorie określające kontekst interpretacyjny marketingu usług
(
Rogoziński K.
), s. 267-282
artykuł:
Koncepcje wdrażania innowacji marketingowych na przykładzie przedsiębiorstw sektora MSP w województwie zachodniopomorskim
(
Wojtkiewicz M.
), s. 283-296
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.