PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Central European Management Journal
Rocznik
2021
Tom
29
Numer
nr 4
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 4
artykuł:
Structural Social Capital Studies in Management and Organization Literature : a Bibliometric Network Study
(
Alan H.
,
Köker A. R.
), s. 2-31
artykuł:
Does Psychic Distance Still Matter? Empirical Evidence from Poland
(
Fonfara K.
,
Hauke-Lopes A.
,
Soniewicki M.
), s. 32-56
artykuł:
International Experts' Influence on Company Internationalization
(
Kravchenko G.
), s. 57-90
artykuł:
Value Co-Creation in Engineering Service Innovation : Resources and Capabilities Perspectives
(
Gegužytė G.
,
Bagdonienė L.
), s. 91-123
artykuł:
Investigating the Antecedents of Purchase Intention Toward Local Dairy Products : an Empirical Study Based on the SOR Model
(
Mkedder N.
,
Bakır M.
,
Lachachi A.
), s. 124-148
artykuł:
Analysis of Security Criteria for IoT-Based Supply Chain : a Case Study of FMCG Industries
(
Nozari H.
,
Fallah M.
,
Szmelter-Jarosz A.
,
Krzemiński M.
), s. 149-171
artykuł:
Competency Needs of Industry 4.0 Companies
(
Plawgo B.
,
Ertman A.
), s. 173-195
artykuł:
Commitment in the German Banking and Consulting Industry : Influence of Different Leadership Styles on Employee Commitment
(
Zerner V.
,
Marten E.
,
Brandt J.
), s. 196-214
artykuł:
Book Review : Kreatywność w biznesie. Czego możemy się nauczyć od artystów?
(
Wiktor J. W.
), s. 215-221
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.