PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Rocznik
2011
Tom
---
Numer
nr 151 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 151 Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości
artykuł:
Między świątynią a lunaparkiem - muzeum na drodze doskonalenia jakości
(
Batko R.
), s. 13-22
artykuł:
Obsługa klienta w strategii doskonałości operacyjnej na przykładzie usług hotelarskich
(
Bąkowska-Morawska U.
), s. 23-34
artykuł:
Wybrane mikro- i makroekonomiczne zjawiska gospodarcze a orientacja na klienta współczesnych przedsiębiorstw
(
Białowąs P.
), s. 35-42
artykuł:
Klient jako "początek" i "koniec" prowadzonej działalności
(
Borys T.
), s. 43-56
artykuł:
Oczekiwania i zadowolenie klienta jako wyznacznik kierunków doskonalenia znormalizowanych systemów zarządzania
(
Brzozowski T.
), s. 57-63
artykuł:
Koncepcja klienta wewnętrznego - społeczne problemy praktycznej implementacji
(
Bugdol M.
), s. 64-72
artykuł:
Wybrane aspekty pomiaru satysfakcji klienta - studium merytoryczno-empiryczne
(
Chojnacka M.
), s. 73-85
artykuł:
Perspektywa klienta w wybranych koncepcjach pomiaru osiągnięć przedsiębiorstwa
(
Chudykowska M.
), s. 86-102
artykuł:
Wpływ technologii informatycznej na jakość procesu usługowego i na klienta
(
Dobrowolska A.
,
Dobrowolski W.
), s. 103-119
artykuł:
Jakość w sferze usług bankowych
(
Domańska-Szaruga B.
), s. 120-134
artykuł:
Model zapewnienia satysfakcji klientów wewnętrznych i zewnętrznych w organizacji
(
Dziadkowiec J.
,
Balon U.
), s. 135-151
artykuł:
Benchmarking personalny narzędziem doskonalenia się nauczyciela akademickiego
(
Ejdys J.
), s. 152-164
artykuł:
Ocena usługi edukacyjnej
(
Foltynowicz Z.
,
Purol M.
), s. 165-175
artykuł:
Wpływ systemu zarządzania środowiskowego ISO 14001 na zadowolenie klientów na przykładzie organizacji z branży elektroenergetycznej
(
Fortuński B.
), s. 176-193
artykuł:
Założenia i uwarunkowania procesu współuczestnictwa klientów w funkcjonowaniu firmy
(
Gach D.
), s. 194-207
artykuł:
Motywowanie klienta wewnętrznego w organizacjach zarządzanych systemowo
(
Giemza M.
), s. 208-221
artykuł:
Jakość usług wodno-kanalizacyjnych
(
Graczyk M.
,
Witkowski K.
), s. 222-239
artykuł:
Audyt drugiej strony jako badanie zadowoleni klienta i szansa na rozwój
(
Greber T.
), s. 240-248
artykuł:
Możliwości wykorzystania modeli doskonałości w systemach zarządzania jakością wyższych uczelni
(
Grudowski P.
), s. 249-260
artykuł:
Rola znakowania i certyfikacji systemów jakości w procesie spełniania wymagań klienta na przykładzie branży hotelarskiej
(
Jarzębiński M.
), s. 261-277
artykuł:
Kształtowanie relacji z klientami w działaniach przedsiębiorstw
(
Jedlińska M.
), s. 278-287
artykuł:
Pomiar i ocena jakości usług z zastosowaniem liczb rozmytych - aspekty metodologiczne i przykłady zastosowań
(
Jefmański B.
), s. 288-300
artykuł:
Ocena satysfakcji pacjenta w kontekście jakości opieki zdrowotnej
(
Jończyk J.
), s. 301-310
artykuł:
Orientacja na klienta w powiatach dolnośląskich
(
Kachniarz M.
), s. 311-322
artykuł:
O zadowoleniu klientów sektora dóbr szczególnych
(
Kłos Z.
), s. 323-333
artykuł:
Możliwości wykorzystywania wiedzy o nabywcy w doskonaleniu procesów w łańcuchu dostaw na przykładzie sektora farmaceutycznego
(
Kobyłko G.
), s. 334-343
artykuł:
Uczestnictwo i informowanie jako forma oddziaływania administracji publicznej na zadowolenie klientów
(
Kocot-Barabasz O.
), s. 344-357
artykuł:
Kwalitologia konsumencka
(
Kolman R.
), s. 358-369
artykuł:
Orientacja na studenta i absolwenta w projektowaniu programów studiów na podstawie efektów uczenia się
(
Konarzewska-Gubała E.
), s. 370-382
artykuł:
Zastosowanie metody IPA w badaniu jakości usług edukacyjnych szkoły wyższej
(
Kusterska-Jefmańska M.
,
Jefmański B.
), s. 383-401
artykuł:
O strategii przedsiębiorstw zorientowanych na wartość dla klienta
(
Lisiecka K.
), s. 402-419
artykuł:
Wykorzystanie metod i technik zarządzania jakością dla zapewnienia satysfakcji klientów na przykładzie dostawców z branży motoryzacyjnej
(
Łuczak J.
), s. 420-429
artykuł:
Wpływ wymagań klienta i innych zainteresowanych stron na doskonalenie systemu zarządzania środowiskowego zgodnego z wymaganiami normy ISO 14001
(
Matuszak-Flejszman A.
), s. 431-445
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.