PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Studia Ekonomiczne / Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Rocznik
2014
Tom
---
Numer
nr 194 Perspektywy rozwoju marketingu
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 194 Perspektywy rozwoju marketingu
artykuł:
Internacjonalizacja przedsiębiorstw na rynku wewnętrznym UE w kontekście koncepcji euromarketingowej - perspektywy i wyzwania
(
Komor M.
), s. 9-30
artykuł:
Perspektywy rozwoju marketingu w polskich organizacjach pozarządowych
(
Pacut M.
), s. 31-53
artykuł:
Perspektywy rozwoju marketingu politycznego
(
Jaśniok M.
), s. 54-77
artykuł:
Perspektywy i wyzwania marketingu w administracji publicznej w Polsce
(
Folga R.
), s. 79-104
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.