PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych
Rocznik
2017
Tom
---
Numer
nr 4 (26)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 4 (26)
artykuł:
Ocena łagodzącego efektu i testów zgodności modelu PLS w obrocie produktami finansowymi z wykorzystaniem internetu
(
García-Machado J.
), s. 1-34
artykuł:
Znaczenie kraju pochodzenia dla decyzji zakupowych w przypadkach różnych kategorii produktów
(
Krupka Z.
,
Arežina D.
), s. 35-54
artykuł:
Strategiczne aspekty zarządzania innowacjami
(
Baruk J.
), s. 55-79
artykuł:
Czy potrzebujemy raportów społecznych ? Nowe wyzwanie społecznej odpowiedzialności biznesu
(
Jarosławska-Sobór S.
), s. 81-99
artykuł:
Polska uczelnia jako (nie)atrakcyjny potencjalny pracodawca
(
Baruk A. I.
), s. 101-115
artykuł:
Techniki wirtualnej rzeczywistości w procesie edukacji
(
Żmigrodzka M.
), s. 117-133
artykuł:
Aspekty środowiskowe jako obszar CSR a kreowanie wizerunku marek własnych detalistów
(
Spyra Z.
), s. 135-160
artykuł:
Wpływ współczesnych technologii na zmianę działań marketingowych w organizacji : marketing 4.0
(
Świeczak W.
), s. 161-186
artykuł:
Wpływ Internetu rzeczy (Internet of Things) na wartość dodaną Marketingu 4.0
(
Łukowski W.
), s. 187-204
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.