PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
e-mentor
Rocznik
2021
Tom
---
Numer
nr 3
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 3
artykuł:
Self-efficacy and psychological well-being of teachers
(
Lipińska-Grobelny A.
,
Narska M.
), s. 4-10
artykuł:
Motives, benefits and difficulties in online collaborative learning versus the field of study. An empirical research project concerning Polish students
(
Kwiatkowska W.
,
Wiśniewska-Nogaj L.
), s. 11-21
artykuł:
Challenges of administering university examinations remotely during the COVID-19 pandemic
(
Romaniuk M. W.
,
Łukasiewicz-Wieleba J.
), s. 22-31
artykuł:
Development of prospective preschool and primary school teachers in the area of ICT use in education
(
Smyrnova-Trybulska E.
), s. 32-42
artykuł:
Transactional and transformational leadership in the context of perceived organizational justice and its dimensions. Identification of the interdependencies
(
Wojciechowska-Dzięcielak P.
,
Szumowski W.
), s. 43-52
artykuł:
Can digital transformation be measured from a strategic perspective? Some evidence based on content analysis in the banking and clothing industries
(
Tomaszewski A.
), s. 53-63
artykuł:
Implementation aspects of agile methods in large organizations
(
Pawlak R.
), s. 64-72
artykuł:
Potential of beacons to enhance teaching and learning in stationary education
(
Bajak M.
), s. 73-83
artykuł:
Stimulating active participation with class materials using Interactive Document
(
Rinaldi M.
,
Hasan D.
), s. 84-90
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.