PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Studia Ekonomiczne / Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Rocznik
2012
Tom
---
Numer
nr 117 Creativity support systems, methods, and applications
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 117 Creativity support systems, methods, and applications
artykuł:
The Conception and State of the Implementation of E-administration in Poland
(
Banasikowska J.
,
Sołtysik-Piorunkiewicz A.
), s. 11-20
artykuł:
From Traditional to Electronic Education - Research on Learning Effectiveness
(
Betlej P.
), s. 21-31
artykuł:
Effects of Creating Knowledge Based Relationships by Companies within Innovation Networks
(
Dolińska M.
), s. 33-42
artykuł:
The Choosen Determinants of Customers Co-Created Innovations
(
Jelonek D.
), s. 43-51
artykuł:
Structuring Data in Wiki for an Implementation Company
(
Kowal R.
), s. 53-62
artykuł:
Diversifying the Risks of an Innovative Technology Implementation Process Through the Use of Video Communication Tools
(
Namysło J.
,
Stanek S.
), s. 63-77
artykuł:
The Concept of Semantic Business Intelligence. Review of Selected Practical Solutions
(
Nowicki A.
,
Ziora L.
), s. 79-87
artykuł:
From Social Media to Social CRM (SCRM)
(
Palonka J.
,
Porębska-Miąc T.
), s. 89-98
artykuł:
Enterprise Architect's Creativity
(
Pańkowska M.
), s. 99-107
artykuł:
Why Re-Inventing the Wheel? Creative Solutions for Overcoming Barriers in Learning from other Projects
(
Świętoniowska J.
), s. 109-118
artykuł:
Attitudes of Polish Students Towards Web 2.0 Technology
(
Wójcik J.
), s. 119-131
artykuł:
Agile Development in the Context of User-Centered System Design
(
Zadora P.
), s. 133-141
artykuł:
Problems with the Assessment of Web Accessibility of Public Administration Offices
(
Zdonek D.
), s. 143-155
artykuł:
Interoperability of Ubiquitous Systems with the Use of Software Agents
(
Żytniewski M.
), s. 157-165
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.