PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Przedsiębiorczość i Zarządzanie
Rocznik
2019
Tom
---
Numer
t. 20, z. 2, cz. 2 Produkt turystyczny Innowacje - Marketing - Zarządzanie
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
t. 20, z. 2, cz. 2 Produkt turystyczny Innowacje - Marketing - Zarządzanie
artykuł:
Produkt turystyczny. Pojęcie, struktura, uwarunkowania kreowania
(
Panasiuk A.
), s. 11-24
artykuł:
Rola bezpieczeństwa w zarządzaniu produktem turystycznym
(
Cieślikowski K.
), s. 25-38
artykuł:
Big Data Analysis as a Tool for Predictive Intelligence and Experience Personalization in Tourism
(
Kachniewska M.
), s. 39-52
artykuł:
Analiza wpływu wybranych czynników makroekonomicznych na popyt turystyczny Polaków w latach 2004-2017
(
Majchrzak-Jaszczyk A.
,
Oleksiejuk J.
,
Łuczak M.
), s. 53-67
artykuł:
Analiza wpływu czynników makroekonomicznych i kosztów życia na cenę pokoi hotelowych w wybranych miastach Europy
(
Majchrzak-Jaszczyk A.
,
Stefanowska A.
,
Gołębieska K.
), s. 69-84
artykuł:
Zachowania turystyczne pracujących i niepracujących reprezentantów pokolenia Z - wybrane problemy
(
Niemczyk A.
), s. 87-101
artykuł:
Profil uczestnika zawodów triathlonowych
(
Tomanek M.
), s. 103-119
artykuł:
System preferencji polskiej młodzieży w ocenie atrakcyjności turystycznej destynacji
(
Seweryn R.
), s. 121-135
artykuł:
Analiza poziomu zapotrzebowania na turystykę kulinarną w Polsce wśród turystów zagranicznych
(
Dominik P.
), s. 137-152
artykuł:
Czynniki determinujące wpływ klastrów turystycznych na zrównoważony rozwój turystyki w obszarach recepcji
(
Borkowska-Niszczota M.
), s. 155-170
artykuł:
Innowacyjność projektów turystycznych.Przyczynek do badań
(
Szymańska E.
,
Małecka-Dobrogowska M.
), s. 171-185
artykuł:
Analysis of Wine Tourism Development: Tendencies and Perspectives in Varna Region
(
Veleva M.
,
Zlateva D.
), s. 187-200
artykuł:
Tourist Services in the Rural Community
(
Contreras M. R.
,
Flores S.
,
Estrada J. I.
), s. 201-213
artykuł:
The Implementation of CSR Concept in Tourist Companies in Pomerania Euroregion Based on the Multiple Correspondence Analysis
(
Wolska G.
,
Bąk I.
,
Kizielewicz J.
), s. 215-232
artykuł:
Pojęcie, zakres i sposób pomiaru inwestycji turystycznych (na przykładzie Warszawy)
(
Skalska T.
,
Dziedzic E.
,
Dębski M.
), s. 233-249
artykuł:
Ewolucja funkcji schronisk górskich a ekorozwój
(
Żuławska U.
), s. 253-263
artykuł:
Rola wolontariatu w realizacji misji rekreacyjnej warszawskiego ogrodu zoologicznego
(
Szulc-Dąbrowiecka E.
), s. 265-277
artykuł:
Forest Tourism in Slovakia: Case Study of Forest Open Air Museum Vydrovo
(
Gúčik M.
,
Marciš M.
), s. 279-289
artykuł:
Metody zarządzania w przedsiębiorstwie turystyki medycznej
(
Wiśniewska A. M.
), s. 291-304
artykuł:
Aktywność fizyczna jako element oferty hoteli wellness & spa
(
Biernat E.
), s. 305-314
artykuł:
Ocena przystosowania atrakcji turystycznych dla osób z niepełnosprawnościami w Polsce
(
Francuz S.
,
Calińska-Rogala D.
), s. 315-328
artykuł:
Emblematyczne obiekty architektoniczne a turystyka. Przypadek muzeów miasta Meksyk
(
Żuławska-Sobczyk E.
), s. 329-341
artykuł:
Innowacje jako źródło powstawania luk kompetencyjnych w obszarze prawa na przykładzie ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych oraz RODO
(
Zawistowska H.
), s. 345-363
artykuł:
Zarządzanie ryzykiem w spółkach giełdowych działających na rynku organizatorów turystyki w Polsce
(
Kizielewicz J.
), s. 365-382
artykuł:
"Eventisation" of Culture: A Trend or a Trait in Tourism Destination Management?
(
Koskowski M.
), s. 383-394
artykuł:
La política turística facilitadora de la innovación en Mazatlán, Méx. Un acercamiento teóricometodológico
(
Larrañaga Núñez A. M.
,
Jiménez G. C.
), s. 395-408
artykuł:
Non-homogenic User-generated Content in Tourism
(
Szymkowiak A.
), s. 409-418
artykuł:
Pobyty wakacyjne w pustelniach jako intensyfikujący się nurt turystyki klasztornej
(
Mazur A.
,
Dominik P.
), s. 419-435
artykuł:
Why It Is Worth Investigating Virtual Reality in the Context of Tourism
(
Szymkowiak A.
,
Skubis M.
), s. 437-450
artykuł:
Innowacyjność produktowa jako determinanta rozwoju turystyki kulinarnej
(
Sułek M.
,
Czeczotko M.
,
Górska-Warsewicz H.
), s. 451-464
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.