PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Studia Ekonomiczne / Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Rocznik
2016
Tom
---
Numer
nr 255
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 255
artykuł:
"Czas to pieniądz" - paradoksy ekonomicznego wartościowania czasu przez konsumentów
(
Awdziej M.
), s. 9-17
artykuł:
Działania z zakresu marketingu doświadczeń w oczach polskich konsumentów - wyniki badań jakościowych
(
Dziewanowska K.
,
Kacprzak A.
), s. 18-27
artykuł:
E-konsument nowej generacji wyzwaniem przedsiębiorstw w XXI w.
(
Kolasińska-Morawska K.
), s. 28-36
artykuł:
Gamifikacja - specyfika wykorzystania narzędzia w Polsce
(
Kozłowska I.
), s. 37-45
artykuł:
Identyfikacja determinantów wzrostu wydatków na reklamę internetową typu display
(
Szymański G.
), s. 46-57
artykuł:
Logika usługowa a kształtowanie jakości usług
(
Jonas A.
), s. 58-70
artykuł:
Marketing automation - technologia doskonaląca pracę działu marketingu w przedsiębiorstwie
(
Bajdak A.
), s. 71-79
artykuł:
Marketing personalny w zarządzaniu patologicznymi zachowaniami pracowników
(
Szostek D.
), s. 80-91
artykuł:
Marketing zrównoważony vs. niezrównoważona konsumpcja
(
Zaremba-Warnke S.
), s. 92-101
artykuł:
Perspektywy rozwoju przedsiębiorstw gastronomicznych na polskim rynku
(
Gheribi E.
), s. 102-112
artykuł:
Polityka wspierania inicjatyw klastrowych w Polsce
(
Kaczmarska-Krawczak J.
), s. 113-125
artykuł:
Popyt, ceny oraz stopień ich zawyżenia na wybranych rynkach energii
(
Jasiński T.
,
Ścianowska A.
), s. 126-135
artykuł:
Prosumenci - przyszłość współpracy konsumentów z przedsiębiorstwami
(
Nowacki F.
), s. 136-144
artykuł:
Rola e-mail marketingu w komunikacji z interesariuszami szkoły wyższej
(
Uroda J.
,
Szczepańska-Woszczyna K.
), s. 145-155
artykuł:
Rynek usług gastronomicznych skierowanych do osób podróżujących samochodami - stan obecny i perspektywy
(
Dziadkowiec J.
), s. 156-165
artykuł:
Rynki transportowe wobec wyzwań regulacyjnych sektora transportu
(
Grzelakowski A. S.
), s. 166-175
artykuł:
Transgraniczne klastry jako forma współdziałania gospodarczego na pograniczu
(
Połomska-Jasienowska A.
), s. 176-185
artykuł:
Uwarunkowania zachowań konsumentów na placach targowych na przykładzie Nowej Huty
(
Płaziak M.
,
Szymańska A. I.
), s. 186-199
artykuł:
Wpływ marketing automation na lepsze wyniki osiągane w marketingu
(
Golik-Górecka G.
), s. 200-206
artykuł:
Współczesny konsument - konsument digitalny
(
Krzepicka A.
), s. 207-214
artykuł:
Wyzwania logistyczne firm - elastyczne łańcuchy dostaw
(
Antonowicz M.
), s. 215-229
artykuł:
Zaangażowanie środowiska internetowego a budowanie relacji z klientem
(
Krawiec W.
), s. 230-238
artykuł:
Zachowania młodych konsumentów wobec reklamacji a koszty w przedsiębiorstwie
(
Balon U.
), s. 239-249
artykuł:
Usługi z zakresu finansów i rachunkowości w województwach kujawsko-pomorskim i pomorskim - wyniki badania empirycznego
(
Wiśniewska J.
), s. 250-260
artykuł:
Zaufanie wewnętrzne i zewnętrzne w przedsiębiorstwie
(
Rudzewicz A.
), s. 261-268
artykuł:
Zmiany w otoczeniu zewnętrznym jako źródło wyzwań dla jednostek urzędowej kontroli żywności w Polsce
(
Jendza D.
), s. 270-278
artykuł:
Upodmiotowienie pracowników jako element przewagi konkurencyjnej w organizacjach ukierunkowanych na zarządzanie relacjami
(
Deszczyński B.
), s. 280-288
artykuł:
Znaczenie współpracy z podmiotami sieci biznesowej dystrybutora motoryzacyjnego
(
Małys Ł.
,
Berckhan R.
), s. 289-298
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.