PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Journal of Marketing and Consumer Behaviour in Emerging Markets
Rocznik
2021
Tom
---
Numer
nr 1 (12)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 1 (12)
artykuł:
Predicting Consumers' Intention to Shop Online in an Emerging Market: A COVID-19 Perspective
(
Islam A.
,
Anjum N.
,
Ahmed I.
), s. 4-18
artykuł:
The Impact of Advertising Appeals on Purchase Intention for Women's Fashion Products in Malaysia
(
Isamudin N. F. B.
,
Jan M. T.
), s. 19-36
artykuł:
The Environmentalist Movement in the World and Environmental Studies in the Marketing Literature
(
Öztürk B. N.
), s. 37-54
artykuł:
Femvertising and Its Perception by Polish Female Consumers
(
Macias K.
), s. 55-69
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.