PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Rocznik
2009
Tom
---
Numer
nr 50 Gospodarka turystyczna w regionie : przedsiębiorstwo, samorząd, współpraca
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 50 Gospodarka turystyczna w regionie : przedsiębiorstwo, samorząd, współpraca
artykuł:
Instrumenty polityki turystycznej w regionie
(
Panasiuk A.
), s. 15-23
artykuł:
Refleksje nad regionalnymi badaniami rynku usług turystycznych
(
Bosiacki S.
), s. 24-33
artykuł:
Zmiany w sprawozdawczości statystycznej a potrzeby informacyjne regionów
(
Dziedzic E.
), s. 34-42
artykuł:
Współczesne koncepcje i wybrane modele polityki turystycznej
(
Alejziak W.
), s. 43-53
artykuł:
Aktywność gmin jako podstawowy czynnik realizacji koncepcji turystyki zrównoważonej
(
Rapacz A.
,
Gryszel P.
,
Jaremen D. E.
), s. 54-62
artykuł:
Współpraca samorządów oraz innych podmiotów w tworzeniu i wdrażaniu produktów turystycznych w wybranych regionach Polski
(
Szczepanowski A. E.
), s. 63-71
artykuł:
Aktywizacja rozwoju turystyki w gminach dolnego odcinka Obry
(
Przybylska A.
), s. 72-78
artykuł:
Współpraca przedsiębiorstw turystycznych z samorządem terytorialnym jako czynnik rozwoju turystyki w regionie leszczyńskim
(
Śniadek J.
,
Zajadacz A.
), s. 79-87
artykuł:
Kooperacja w branży turystycznej na przykładzie województwa zachodniopomorskiego
(
Milewski D.
), s. 88-94
artykuł:
Dysproporcje w zagospodarowaniu turystycznym polskiej i czeskiej części euroregionu Pradziad
(
Węcka B.
), s. 95-104
artykuł:
Rozwój turystyki w regionie w aspekcie współpracy międzynarodowej samorządu terytorialnego
(
Studzieniecki T.
), s. 105-111
artykuł:
Rola projektów finansowych z inicjatyw wspólnotowej INTERREG w rozwoju turystyki w województwie pomorskim
(
Studzieniecki T.
,
Suchodolska T.
), s. 112-120
artykuł:
Ruch turystyczny a rozwój bazy noclegowej i towarzyszącej na Kubie
(
Sławska D.
), s. 121-128
artykuł:
Partnerstwo publiczno-prywatne w obsłudze ruchu turystycznego w Honkongu
(
Taraszkiewicz T.
), s. 129-137
artykuł:
Zachowania konsumentów indywidualnych jako podstawa strategii działania przedsiębiorstw turystycznych
(
Berbeka J.
), s. 141-147
artykuł:
Rola i znaczenie klienta w kształtowaniu jakości usług hotelarskich
(
Grobelna A.
), s. 148-157
artykuł:
Potencjał kadry kierowniczej polskich zakładów lecznictwa uzdrowiskowego
(
Szromek A.
), s. 158-167
artykuł:
Kwalifikacje zasobów ludzkich a wynagrodzenia w przedsiębiorstwach turystycznych w Polsce w świetle badań internetowych
(
Tokarz A.
), s. 168-173
artykuł:
Wielkość i struktura rynku biur podróży działających w Trójmieście
(
Formella M.
), s. 174-186
artykuł:
Uzdrowiska w obliczu procesów globalizacyjnych w turystyce
(
Januszewska M.
), s. 187-194
artykuł:
Czynniki determinujące decyzje inwestycyjne w turystyce : ujęcie modelowe
(
Januszewski M.
), s. 195-202
artykuł:
Źródła finansowania aktywności turystycznej na obszarach wiejskich
(
Przeorek-Smyka R.
), s. 203-211
artykuł:
Turystyka jak pozarolnicza forma przedsiębiorczości na wsi w świetle badań empirycznych
(
Sikora J.
,
Wartecka-Ważyńska A.
), s. 212-223
artykuł:
Współpraca w zakresie tworzenia sieciowych produktów turystycznych w regionie
(
Jedlińska M.
), s. 227-233
artykuł:
Promocja produktu turystycznego "Szlak kościołów drewnianych wokół Puszczy Zielonka" na tle tendencji w turystyce europejskiej
(
Majchrzak K.
), s. 234-240
artykuł:
Promocja szeptana jako realne i potencjalne źródło informacji o obszarze recepcji turystycznej (na przekładzie Krakowa)
(
Niemczyk A.
,
Seweryn R.
), s. 246-252
artykuł:
Znaczenie turystyki industrialnej dla rozwoju oferty turystycznej na przykładzie gminy Polkowice
(
Zawadzki P.
), s. 253-260
artykuł:
Centra rekreacyjno-sportowe w dolinie rzeki Utraty - zaangażowanie samorządów lokalnych
(
Janicki G. K.
), s. 261-268
artykuł:
Marka regionu turystycznego jako źródło przewagi konkurencyjnej destynacji turystycznych
(
Dębski M.
), s. 269-279
artykuł:
Nowe zastosowania marki jako narzędzia w marketingu produktu obszarów recepcji turystycznej
(
Żemła M.
), s. 280-286
artykuł:
Kreowanie wizerunku obszaru turystycznego na przykładzie Gdańska
(
Kuczamer-Kłopotowska S.
,
Łuczak M.
), s. 287-293
artykuł:
Cykl życia wizerunku obszaru recepcji turystycznej jako narzędzie budowania jego konkurencyjności
(
Nawrocka E.
), s. 294-303
artykuł:
Employer branding jako nowe narzędzie budowania wizerunku przedsiębiorstw
(
Molenda M.
), s. 304-310
artykuł:
Istota oraz możliwości zastosowania aromamerketingu na rynku turystycznym
(
Michalska-Dudek I.
), s. 311-320
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.