PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Journal of Marketing and Consumer Behaviour in Emerging Markets
Rocznik
2016
Tom
---
Numer
nr 1(3)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 1(3)
artykuł:
SME Internationalization in Emerging Markets: Symbiotic vs. Commensal Pathways
(
Mikhailitchenko A.
,
Varshney S.
), s. 4-19
artykuł:
Cultural Congruency and Shocking Buzz Campaigns : Contrasting the opinions of Professionals and Consumers
(
Ben Yahia K.
,
Touiti S.
,
Touzani M.
), s. 20-33
artykuł:
Postmodernism and Customer Centricity
(
Mehraramolan A.
), s. 34-41
artykuł:
Evaluating Gaps in Consumer Behavior Research on Organic Foods : a Critical Literature Review under Bangladesh Context
(
Khandoker Mahmudur R.
,
Nor Azila M. N.
), s. 42-50
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.