PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Rocznik
2015
Tom
---
Numer
nr 387 Social Responsibility of Organizations Directions of Changes
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 387 Social Responsibility of Organizations Directions of Changes
artykuł:
Values in the Market Society and Valuation on the Free Market
(
Banasiewicz K.
,
Nawara P.
), s. 11-19
artykuł:
The Premises for Corporate Social Responsibility in Insolvency Proceedings
(
Bauer K.
,
Krasodomska J.
), s. 20-29
artykuł:
The Influence of Social Innovation upon the Development of Regions and Organizations
(
Cichorzewska M.
,
Cholewa-Wiktor M.
), s. 30-40
artykuł:
CSR, Organizational Identity and Behavioral Outcomes. A Mediating Role of Perceptions and Trust
(
Fryzeł B.
), s. 41-53
artykuł:
Actions for Promoting Work-Life Balance as an Element of Corporate Social Responsibility
(
Gołaszewska-Kaczan U.
), s. 54-65
artykuł:
Responsible Rewarding Systems - the First Step to Explore the Research Area
(
Klimkiewicz K.
,
Beck-Krala E.
), s. 66-79
artykuł:
Life Cycle Management as a Crucial Aspect of Corporate Social Responsibility
(
Kuzincow J.
,
Ganczewski G.
), s. 91-108
artykuł:
Implementing the Work-Life Balance as a CSR tool in Polish Companies
(
Mazur-Wierzbicka E.
), s. 109-121
artykuł:
The Communication of CSR Policy to Customers by Discount Stores in Poland on the Basis of Lidl and Biedronka
(
Miszczak M.
), s. 122-135
artykuł:
CSR and Small Business from the International and National Perspective
(
Popowska M.
), s. 136-148
artykuł:
Understanding the Concept of CSR in Small and Medium- -Sized Enterprises in Agribusiness
(
Ratajczak M.
), s. 149-157
artykuł:
Ethical Code and Whistleblowing as CSR Tools in Pharmaceutical Companies
(
Stankiewicz-Mróz A.
), s. 158-169
artykuł:
Corporate Social Responsibility in the SME Sector. An Analysis of the Key Aspects and Pillars of Developing the CSR Strategy
(
Stawicka E.
), s. 170-179
artykuł:
Company's CSR Activities Addressed to Its Employees - Diffusion of CSR to Customers by Employees
(
Wanat T.
,
Stefańska M.
), s. 180-190
artykuł:
Selected Legal Aspects of Social Entrepreneurship Functioning in Poland in the Context of the Provisions Set Forth in the Act of 27 April 2006 on Social Co-Operatives
(
Waligóra A.
), s. 191-199
artykuł:
Development of the CSR Concept in Poland - Progress or Stagnation?
(
Wołczek P.
), s. 200-214
artykuł:
Basic Values and Attitudes Toward Cause-Related marketing
(
Zasuwa G.
), s. 215-228
artykuł:
Social Economics - from the Profit Oriented Market to the Social Entrepreneurship
(
Zboroń H.
), s. 229-239
artykuł:
CSR Knowledge and Perception in Polish SMEs: Evidence from the Region of Pomerania
(
Zięba K.
), s. 240-250
artykuł:
Triple Bottom Line Concept in Theory and Practice
(
Żak A.
), s. 251-264
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.