PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Journal of Entrepreneurship, Management and Innovation (JEMI)
Rocznik
2024
Tom
20
Numer
nr 2 Entrepreneurial Strategies for Value Creation in Times of Uncertainty
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 2 Entrepreneurial Strategies for Value Creation in Times of Uncertainty
artykuł:
Entrepreneurial (Re)orientation in the Face of Crisis: Is it Worth Modifying Entrepreneurial Strategy?
(
Suder M.
), s. 9-35
artykuł:
Redefining Rural Entrepreneurship: The Impact of Business Ecosystems on the Success of Rural Businesses in Extremadura, Spain
(
Candelario-Moreno C.
,
Sánchez-Hernández M. I.
), s. 36-52
artykuł:
Making of Intrapreneurial Managers: Investigating Unethical Behavior, Risk-Taking, and Decision-Making Speed as Antecedents
(
Lajçi R.
,
Berisha G.
,
Krasniqi B.
), s. 53-74
artykuł:
Entrepreneurial Agility and Organizational Performance of IT Firms: A Mediated Moderation Model
(
Haylemariam L. G.
,
Oduro S.
,
Tegegne Z. L.
), s. 75-92
artykuł:
Decoding Startup Failures in Indian Startups: Insights from Interpretive Structural Modeling and Cross-Impact Matrix Multiplication Applied to Classification
(
Pathania A.
,
Tanwar S.
), s. 93-116
artykuł:
The Effectiveness of Agile Leadership in Practice: A Comprehensive Meta-Analysis of Empirical Studies on Organizational Outcomes
(
Porkodi S.
), s. 117-138
artykuł:
Relationship Between Entrepreneurial Orientation, Innovative Co-Branding Partnership, and Business Performance
(
Górska-Warsewicz H.
), s. 139-159
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.