PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Przedsiębiorczość i Zarządzanie
Rocznik
2019
Tom
20
Numer
z. 8 Zdolności innowacyjne, innowacje w MSP i zarządzaniu naukowym
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
z. 8 Zdolności innowacyjne, innowacje w MSP i zarządzaniu naukowym
artykuł:
Zdolności innowacyjne miasta w świetle koncepcji wartości publicznej
(
Wiśniewska M.
), s. 9-20
artykuł:
Innovation Network as an Implementatio of Ambidexterity Strategy
(
Mielcarek P.
), s. 21-32
artykuł:
The Determinants of the Growth and Innovative Business Models of Enterprises - Theoretical Issues
(
Golik-Górecka G.
,
Skonieczka R.
), s. 33-46
artykuł:
Model Smart City i jego związek z rozwojem przedsiębiorstw
(
Klepka M.
), s. 47-56
artykuł:
Bariery we współpracy w zakresie innowacji między przedsiębiorcami a pracownikami ze sfery nauki - przegląd literatury
(
Tomaszewski M.
), s. 59-71
artykuł:
Innowacyjność mikro i małych przedsiębiorstw a sharing economy
(
Spoz A.
), s. 73-90
artykuł:
Działalność B+R sektora MŚP a ośrodki wsparcia w Polsce w latach 2013-2017 - ujęcie systemowe
(
Świadek A.
), s. 91-103
artykuł:
Czynniki wpływające na stan współpracy małych i średnich firm z jednostkami naukowo-badawczymi
(
Tużnik F.
), s. 105-118
artykuł:
Eco-innovations in SMEs
(
Łaszkiewicz E.
), s. 119-131
artykuł:
Marketing of Innovations in the Activities of the SME Sector on the Example of Advertising Campaign "Human Body Scanner"
(
Szymański G.
,
Blażlak R.
,
Klimkiewicz K.
), s. 135-146
artykuł:
Postawy konsumenckie wobec nowoczesnych narzędzi marketingu mobilnego
(
Gregor B.
,
Gwiaździński E.
), s. 147-160
artykuł:
Skuteczność i efektywność reklamy internetowej a specyfika środowiska wirtualnego - nowe podejście do modelu pomiaru
(
Sarna N.
), s. 161-173
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.