PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Handel Wewnętrzny
Rocznik
2009
Tom
---
Numer
nr 4-5
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 4-5
artykuł:
Perspektywy transformacji gospodarczej w Polsce
(
Miszewski M.
), s. 3-9
artykuł:
Handel w transformowanej gospodarce
(
Misiąg F.
), s. 9-15
artykuł:
Marketing - wyzwania procesów transformacji
(
Styś A.
), s. 16-22
artykuł:
Lokalizacja biznesu jako problem decyzyjny przedsiębiorstwa handlowego
(
Szromnik A.
), s. 23-32
artykuł:
Zmiany w sferze konsumpcji i ich uwarunkowania w latach 1989-2009
(
Kusińska A.
), s. 33-43
artykuł:
Konsument w gospodarce - ewolucja wiedzy o jego zachowaniach
(
Mruk H.
), s. 43-51
artykuł:
Postawy i zachowania konsumentów w kryzysie - próba identyfikacji
(
Kędzior Z.
), s. 51-59
artykuł:
Uwarunkowania systemu regulacji w Unii Europejskiej w zakresie usług świadczonych w interesie ogólnym
(
Kłosiński K. A.
), s. 59-66
artykuł:
Znaczenie absorpcji funduszy europejskich w procesie konwergencji rozwoju regionalnego
(
Kudrycka I.
), s. 67-78
artykuł:
Konsument na rynku żywności ekologicznej
(
Sojkin B.
,
Witczak J.
), s. 79-86
artykuł:
Próba oceny trafności prognoz koniunktury handlowej w latach 1993-2008
(
Guzik B.
), s. 86-94
artykuł:
Rozwój małych przedsiębiorstw na Ukrainie w okresie transformacji gospodarczej
(
Vashchenko M.
), s. 95-105
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.