PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych
Rocznik
2017
Tom
---
Numer
nr 2 (24)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 2 (24)
artykuł:
Możliwości i ograniczenia wykorzystania koncepcji zarządzania doświadczeniem klientów przez uczelnie wyższe
(
Waśkowski Z.
), s. 1-14
artykuł:
Innowacyjność przedsiębiorstw działających w państwach członkowskich Unii Europejskiej
(
Baruk J.
), s. 15-39
artykuł:
Czynniki warunkujące efektywną współpracę przedsiębiorstw z jednostkami naukowo-badawczymi
(
Mikosik P.
), s. 59-80
artykuł:
Wpływ stylów przywództwa na zarządzanie innowacjami
(
Łukowski W.
), s. 105-136
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.