PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2011
Tom
---
Numer
nr 8
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 8
artykuł:
Satysfakcja i lojalność : istota i trendy percepcji klientów w zmieniającym się otoczeniu organizacji
(
Ząbek J.
,
Sikora T.
), s. 2-9
artykuł:
Lojalność relacyjna a zobowiązanie w złożonych związkach usługowych
(
Siemieniako D.
), s. 10-15
artykuł:
Wizerunek marki na niskowysiłkowym torze przetwarzania danych
(
Razmus W.
), s. 16-20
artykuł:
Model przewidywania lojalności klientów biur podróży z wykorzystaniem sieci neuronowej typu MLP
(
Dudek A.
,
Michalska-Dudek I.
), s. 21-29
artykuł:
Wpływ marki na wartość dla akcjonariuszy na przykładzie wybranych spółek notowanych na WGPW
(
Urbanek G.
), s. 29-35
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.