PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2013
Tom
---
Numer
nr 11
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 11
artykuł:
Nowe trendy demograficzne a zmiany w konsumpcji w Polsce
(
Migdał-Najman K.
,
Szreder M.
), s. 2-8
artykuł:
Skłonność do oszczędzania gospodarstw domowych na tle zmian koniunktury konsumenckiej w Polsce
(
Skikiewicz R.
), s. 9-15
artykuł:
Nakłady inwestycyjne przedsiębiorstw a zmiany zatrudnienia w Polsce
(
Kłosiewicz-Górecka U.
), s. 16-25
artykuł:
Wykorzystanie technik neuromarketingowych do badań postrzegania opakowań produktów
(
Świda J.
,
Kabaja B.
), s. 26-30
artykuł:
Klasyfikacja gospodarstw domowych ze względu na stopień zaspokojenia ich potrzeb mierzony kategorią minimum socjalnego
(
Kozera A.
,
Stanisławska J.
,
Wysocki F.
), s. 31-39
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.