PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
Kierunki rozwoju społeczeństwa informacyjnego i gospodarki opartej na wiedzy w świetle śląskich uwarunkowań regionalnych
Czasopismo
Prace Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Rocznik
2010
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
Kierunki rozwoju społeczeństwa informacyjnego i gospodarki opartej na wiedzy w świetle śląskich uwarunkowań regionalnych
artykuł:
Paradygmaty i determinanty rozwoju społeczeństwa informacyjnego i gospodarki opartej na wiedzy
(
Olszak C. M.
,
Ziemba E.
,
Żelazny R.
), s. 17-72
artykuł:
Organizacja wobec wyzwań społeczeństwa informacyjnego i gospodarki opartej na wiedzy
(
Ziemba E.
), s. 73-108
artykuł:
Administracja publiczna wobec wyzwań społeczeństwa informacyjnego i gospodarki opartej na wiedzy
(
Billewicz G.
,
Olszak C. M.
,
Ziemba E.
), s. 109-152
artykuł:
Konsument w dobie społeczeństwa informacyjnego i gospodarki opartej na wiedzy
(
Kucia M.
,
Wolny R.
), s. 153-196
artykuł:
Identyfikacja potrzeb rynku pracy i nowych zawodów w gospodarce wiedzy
(
Lorek A.
,
Berdowska A.
,
Kućmierczyk M.
), s. 197-228
artykuł:
Analiza i ocena zagrożeń wykluczeniem cyfrowym w regionie śląskim
(
Lorek A.
,
Berdowska A.
,
Kućmierczyk M.
), s. 229-258
artykuł:
Systemy analityczno-decyzyjne w organizacjach opartych na wiedzy
(
Olszak C. M.
), s. 259-280
artykuł:
Eksploracja danych w organizacjach opartych na wiedzy
(
Bartuś K.
), s. 281-300
artykuł:
Wykorzystanie inteligentnych agentów w organizacjach opartych na wiedzy
(
Bartuś T.
), s. 301-316
artykuł:
Systemy informatyczne w zarządzaniu procesowym w organizacjach opartych na wiedzy
(
Billewicz G.
,
Olszak C. M.
,
Ziemba E.
), s. 317-336
artykuł:
Systemy zarządzania relacjami z klientami na potrzeby organizacji opartych na wiedzy
(
Bartuś T.
), s. 337-362
artykuł:
Sieciowa współpraca przedsiębiorstw na przykładzie klastrów
(
Adamczewski T.
), s. 363-382
artykuł:
Technologie i systemy do prowadzenia zdalnych szkoleń i kursów na potrzeby współczesnego rynku pracy
(
Berdowska A.
,
Kućmierczyk M.
), s. 383-394
artykuł:
Technologie i systemy informatyczne w kreowaniu wizerunku organizacji opartych na wiedzy
(
Olszówka K.
), s. 395-424
artykuł:
Portale korporacyjne wobec wyzwań gospodarki opartych na wiedzy
(
Ziemba E.
), s. 425-442
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.